2009年10月18日星期日

難忘我的Honeymoon @ 紐西蘭(八)

Day 8:


昨晚根本瞓得唔好,6:00am便起身了。


昨天已少了一日行桯,不過有個咁o既經歷,真係有錢都買唔倒。


但呢d經歷一日就夠了。我好想離開呢度.................


但軍人對我們說,雪仍然下得好大,雖然好多路段已經剷哂雪,通番車,但Highway 1仍然封路,我們不可以攞番部車。唉......


其餘的當地人,因為 d路解封咗,佢地可以走喇。臨走前個個都行過唻對我地說 "good luck & happy honeymoon!!"。


整個軍營,只剩下我們兩個中國人,其餘便是軍人。


我的day 8,看來又要在這裡渡過。


軍人砌起的雪人,苦笑中,都唔開心o既



我們砌的雪鴨,砌完隻手好凍呀!!



又到晚上,吃晚餐的時間,我希望是待在這裡的最後一餐。軍營的膳食不錯,可能見我倆悶悶不樂,還特意做了fish & chips俾我食o添 :)



我已經覺得好悶,而且白白浪費了我寶貴的兩天honeymoon行程,我好想走。


 


這是我的 day 8。


沒有留言:

發佈留言