2009年10月12日星期一

難忘我的Honeymoon @ 紐西蘭(二)

Day 2:

今早一朝醒來便趕著去搭內陸機由AUCKLAND飛往南部的Queenstown。老公於前一晚已在網上租了車,一落機便可以攞車開始我地o既自由行之旅

一落機,當地的風景令我瘋狂,想不到北部跟南部差別咁大,真係好似畫咁靚。我們在落機位置便注足拍照,仲俾空姐鬧! hehe.....



在機場contact了租車公司,佢地派人唻接我們到取車到Queenstown city center,這裡是市中心。非常幸運,租車公司無拉拉upgrade了我地部車做馬力更勁的"掃把佬",啱哂我地上山落山的路線,仲慳番唔少車途時間o添! 佢地花了一點時間改我們如果為車軚上鐵鍊,慎防遇上雪路都行得倒,不過我地個心已經飛咗去玩!! 冇乜點入腦。

上車後,SET好GPRS 帶路到當晚的HOLIDAY PARK MOTEL,應該要走上個多小時。沿途有靚景便落車影餐飽。看著看著,都是綠色的草,藍色的海,和白色的羊。



當晚住的是WANAKA LAKE旁邊的HOLIDAY PARK MOTEL,是一間一行出去便有一大個湖的地方,漂亮至極! 好寧靜,湖面好平,坐在湖邊看書的話是否成個人就詩意起來呢? 可惜天氣冷啊!

寧靜的湖景...







這個橋伸延到海中心...





比南生圍更靚的大樹...





今日悠閒地過了這個Day 2

1 則留言:

  1. 要日日黎捧場先得~~~
    [版主回覆10/20/2009 17:37:00]咁都係唻10天啫^^

    回覆刪除