2009年10月27日星期二

再次回味我的 9‧21

結婚一個月多了,攝影師FRANKIE還未給我BIG DAY之照片呢,不過佢出名喜愛後期的執相工作,我都唔敢催佢,希望佢能替我執得好D啦!


今天在看FRANKIE的BLOG,好開心!! 他把我BIG DAY當天的某些照片率先放上去了。(這是他的習慣,完成一次工作後會把當天的點點滴滴和自我感受記下)


望梅止渴,他萃取出來的二十多張照片,足以讓我開心了一個下午呢!!


我又再細味起當天來.............


等候老公接的待嫁新娘!



爸爸替我拉上裙褂的拉鏈,不知為何很想哭!



多得這班可愛的好姊妹,為我接新娘搞盡氣氛!




  她們在做什麼? 我在房內聽得心癢癢呢!



老公毫不能反悔之下簽定了這份"自願成為賓仔的終身合約"了....



金較剪一落,終於到我出來了! 哈哈!!


 


出門了,準備登車



來個大合照先! 人太多,只能取這個角度...



情不自禁?! 不是啦,攝影師要求的



=====================================================================


晚上,我忙於轉妝換衫,也不知道FRANKIE拍下這樣有味道的SNAPSHOT!


恩愛的一對小MON!



代表承諾的一對婚戒



我也來一張先!



=====================================================================


看完成長片段,進場了.................


教我回味的掌聲及禮炮聲!



我一生中重要的一刻...............


 




======================================================================


驚喜萬分的一首歌和一束花...




收到情歌及99玫瑰,萬分風騷呢!! 飲杯!!!




====================================================================


20幅照片,每一格對我來說,也是重要的。


希望你也感受到我的喜悅吧。


5 則留言:

  1. wow, 咁快收到相? 見到你d相可想而知當日你好high呢!!
    [版主回覆10/28/2009 09:35:00]未收倒o家.......係個攝影師放咗某些精華於佢blog, 我攞落唻咋!

    回覆刪除
  2. 我最鍾意你個婚紗look~靚!
    [版主回覆10/28/2009 18:45:00]我都係.........所以我敬酒都係用呢個髮型o家!!

    回覆刪除
  3. Frankie影得好好啊~~ 佢捕捉到你地開心同感情o既表情wor~~ good ~~~ 你一定好期待佢o既soft copy 啦
    [版主回覆10/28/2009 18:44:00]係呀!!超期待.........
    佢現在加價加咗好多,好彩你同我都一早找他啫!!

    回覆刪除
  4. 你真係日日捕個photographer既blog喎, 都好, 睇住點味下都sweet sweet!!!希望你快D收到其他相post出黎啦~~~

    回覆刪除
  5. D相影得好靚 ^^ !!

    回覆刪除