2013年7月10日星期三

呢頭返工,呢頭辭工!!!

十個禮拜的產假完畢了,6月13日返工了!

其實產假途中就有想,如果老闆又要我經常性返汕頭了,會怎樣呢? 一日半日都冇所謂,但返汕頭次次都要stay最少3-4晚的。我目前仲有餵人奶的,晚上個仔又自己湊,其實真係返唔倒。

但係,同team果個女仔都係大肚家嘛,計算日子佢而家應該成7個月肚了。我聽聞,佢大住個肚期間都有上大陸,仲要頂我d 嘢! 而家終於捱到我返唻,到我頂番佢d 嘢喇,要代佢返大陸的機會真係好大。

冇得諗咁多,煮到埋唻先食啦!

一回公司,老闆大計一籮籮咁,人就得2個,仲有1個就唻生o添,聽得出佢來緊7、8月邀請好多鬼佬唻汕頭廠,想發掘業務。我醒起7月的曼谷之旅,驚萬一佢想我返大陸但我要去旅行撞期,所以6月底已同佢攞定7月18、21日2天假。

呢個曼谷之旅其實係去年定的,book好機票、做哂資料蒐集先知有咗,咁就延期到今年的7月,而且冇得再改期了。我同肥佬都好期待呢次旅行,當充充電!

老闆在汕頭,假紙俾咗佢秘書。秘書打電話問佢批唔批假,佢發現7月22號的上午預咗d有個鬼佬唻看廠,佢預咗我要跟,所以唔批。

秘書覆我 "老闆唔批喎,你點解唔d早入紙?"

我: " 而家6月底咋姐姐,仲唔夠早呀? 不嬲間公司就冇制度啦,有時突然要攞假,第二日補番假紙都冇人講架啦,而家唔批就唔好話我遲攞假啦!"

秘書: "老闆話唔批,要你呢日返大陸............."

其實而家係我諗過的局面,一早就想過佢要我返大陸會點? 會唔會唔做呢? 而家咁樣,更加迫我做咗決定。旅行我就去梗,唔批就唔做喺啦。

我答秘書: "咁................我唯有唔做啦,假我一定要放的了。"

佢問咗老闆,隔咗一個人,語氣表達都差d,可能變成咗 "polly話你唔批佢就唔做呀,咁點呀老闆?"。老闆回覆 "我都係唔會批,佢要咁都冇法,咁就叫佢預備應該遞上唻o既嘢啦!!"

秘書轉達咗,我都好平靜。其實都冇壞o既,迫我做咗決定都好。如果唔係去旅行,佢又要我返大陸,我處喺就咁單純為咗要返大陸就唔做,可能要掙扎好耐,而且會後悔.............

過咗星期六日,星期一老闆返咗公司,信我準備好,我同咗同team的女仔講咗呢件事先,禮貌上通知聲。佢話 "等我再同老闆講下!"。

我唔做,佢首當其衝! 大住個肚,冇咗個人頂! 而且我果份要頂埋!! 佢要生的時候呢條team便真空!

佢同老闆講咗一陣,叫我入埋去。三個人傾,老闆又落唔倒台,話咩我唔係對唔住佢,係對唔住個女仔呀、又話諗咗一條好好的career路給我呀,而家自我放棄好戇居呀、好好再考慮下要旅行定要前途。我想,佢係冇估倒我唻真的。

我都明白,佢一定覺得我過橋抽板,入咗唻2個月就有咗,攞咗個有薪產假就唔撈,都真係嬲o既! 所以我冇否認過我唔啱。但係諗深一層,講唻講去都係為咗22號嗰一日假咁大把啫,佢又使唔使迫到我去到唔做呢一步先............真係冇人頂咩? 講緊條鬼佬唻看廠呢半日時間啫,就算冇人上去,佢自己本身都喺上面,可能佢真係下唔倒啖氣,老闆一定唔會屈服,一定係員工屈服啦!

佢情願我唔做都唔相就,可能又覺得我唔重要啦,咁..............留响度都多餘。而就算呢次佢就咗我,都會記响心上,過幾日又要我返大陸,我再say no就冇point了。

離開老闆房前,佢叫我再考慮下要邊樣嘢,前途 vs 旅行。出咗唻,同個女仔講,我就冇嘢要考慮架喇,我要前途就唔遞信啦,如果老闆企硬就算把啦。個女仔話老闆多數都企硬了,因為佢本人已經試過三次,又係咩都 book哂,為咗d客都要 cancel!! 我就冇咁偉大喇,又唔係咩大公司,又唔係好可惜。

個女仔好無奈,來緊佢的產假都放得唔安樂,個老闆一定每天係咁打電話chur爆佢啦,我放緊假嗰陣,佢夠胆死叫我一坐完月返工o添................

都好的,解脫了。仲可以好好咁plan我的曼谷之旅!!

無工一身輕..................................返唻先算啦!!


沒有留言:

發佈留言