2013年7月23日星期二

2013 曼谷之旅 day 2

一早瞓醒,今朝plan好要去Chatuchak weekend Market 洽圖洽周末市場,又稱JJ Market!

blogger話天氣咁熱,而且晏d人多,最好9點零便到。

搭bts到尾站MO CHIT 站,其實都不用半個鐘,雖然好多BLOGGER都話搭的士快到,但要撞啱個可以by meter計而且不會恰你兜路的,太睇彩數了! 個人認為bts好過搭的士。

唔使怕唔識路,跟人流就冇錯喇! 落咗天穚一路向前行,途中已經好多地攤! 我地買咗街邊的新鮮菠蘿當早餐食,噢! 美味!!

做咗research話,呢度買嘢不講價,而且睇啱就買不要試圖睇多幾間格價。一來你會搵唔番間舖、二來呢度賣的東西重覆性好低的,三來.....算啦其實d嘢已經好平啊!

bts Mo Chit站出行去的JJ 並不是正門。所以冇地圖攞。入到去都唔知係邊區。JJ MARKET有幾十個足球場咁大,分咗27個區,賣唔同o既嘢。服飾區、自家創作區、二手衫區、家品區、寵物區、二手書區、佛像區...........。我地主攻服飾、家品同創作區。

我冇咩必掃的item,但好快便買倒頂帽俾自己了,185銖,好開心。行過一間賣scraft o既店,見倒一個婆婆揹住bb開檔,即刻好掛住個仔! 婆婆好給力的介紹d scraft俾我,想必是仍未發市吧。d scraft又真係幾靚的啊,特別是大象圖案的,有泰國feel! 質料都好好,婆婆又主動給了折扣,所以買了2條,total 360銖。回到酒店便後悔了,一條給奶奶,一條媽媽,自己都想要啊.......................

肥佬好大收獲! 差唔多7衫2褲1包包。服飾區d衫其實唔係好特別,但平囉,二三百銖咁。這裡是可以試身的,但沒有遮掩的地方,不介意的話可以除衫試著。我較愛自家創作區,好多都賣自己設計的服飾,飾物仔,包包,小擺設咁。我看中一家店,叫"VIVI",個女仔自己設計包包,手袋、電腦袋、大大個旅行袋都有,手工好精細,圖案好日本風! 價錢好合理,唔能夠叫好平,一個手袋仔HKD 300倒,但如果在HK見倒可能要7-800蚊先買倒,因為好日本FEEL的! 最欣賞電腦袋,圍百幾蚊港幣就有,但我的LAP TOP係舊款厚厚的而且都不帶出街,如果我有部MAP機,我一定會買個電腦袋,勁型,勁有TASTE!!


家品區好多得意嘢的,而且好平啊。本來唔相信自己會買家品返HK,又重又佔行李空間,又怕爛。行經一間賣玻璃碗碟的,肥佬被深深吸引啊! 又真係幾靚o既,唔同大小的玻璃容器,晶瑩剔透,應該叫做琉璃多過玻璃! 大至成窩上的大湯碗、小至裝dessert的碟子都有,好啱開餐廳的人來掃貨,即刻高級哂。肥佬成日鐘意裝飾屋企,懶有taste咁,話諗起過年時候有呢個碟來裝瓜子會好靚,飲咖啡用呢個杯又好型..............結果買了2杯3碗4隻碟,約三百幾銖。錢不是重點,重量才是呢,而且要寄艙,好怕回到HK會爛啊!!



不得不提,JJ MARKET充滿了小食!! 不愁會餓親啊! 我地吃了西瓜冰、泰式奶茶、杏仁朱古力冰香蕉、鮮椰肉做的椰子雪糕、泰式湯粉,件件都四五十銖就有了,計計埋埋都不用100蚊港紙,食得開心! 冰香蕉同椰子雪糕係必吃的!!


行到3點先走,我估只行了十分之一! 但太攰了!! 估唔到肥佬可以同我戰鬥咗6個鐘。可能因為好多嘢啱佢買啦! 唔怪得,我之前做蒐集,都好難見到有blogger能寫出清晰的JJ MARKET攻略出來。這裡太大,太難好有系統咁推介了,而且冇話邊區必看,都是depends on自己心水的。

我們沿地鐵出口找到附近的MOF Market,是一個乾濕貨都有的街市,這裡有個出名的food court,我們要在這裡食lunch。街市好乾淨,沒有臭味,我們試食了魷魚絲及椰子糖,順便買了當成手信。在生果店也買了芒果回酒店吃,個阿姐可替我們切開起肉再pack番好,俾埋叉你,真係好服務。 

到了food court,眼看最多的便是大頭蝦同大大隻的螃蟹,仲有串燒、成隻燒雞、青木瓜沙律、各式泰式甜點、湯粉等等。我好想食大頭蝦,但只能買一pack 8隻的,都唔平呀要8-900銖,有點小貴。而且食哂會漏得滯,d蝦好多膏嘛。最後選了大頭蝦粉絲煲,得2隻蝦,都要380銖,其實計落個煲比8隻蝦貴。但一pack蝦真係食唔落。好彩個煲係絕佳的美味,食到一條粉絲都冇剩,堅!



回程4點,要趕住回酒店放下4隻手的戰利品,再趕去asiatique 碼頭夜市。個夜市係觀光的,有個大摩天輪,主打非shopping的。其實我個心十五十六,因為好攰呀! 比較想去做massage! 但去夜市的話就冇時間。左想右想,最終放棄了碼頭夜市,回酒店放低d嘢後去Asia Herb Association做spa,再行terminal 21!

Asia Herb Association在BTS Phrom Phong站,即Asok 下個站,好近! 我地book了6:00pm,都幾易搵的。我reserve了2hrs的treatment,去到才揀做邊款。我考慮做oil massage 定thai massage,服務員話如果我好攰就thai massage泵得到肉d,之後仲會有藥草球療程。每人好似1050銖。總知就抵啦!

填好份form,寫明自己想個師傅重點按的部份,喜愛的力度大小等,仲派咗把扇俾我地,上面有d 簡單溝通的語句,因為d阿姐只會泰文。d 語句包括大力d/ 細力d、想換第二個按摩師、冷氣太大等等,仲有一行是 "我要帶藥草球回家!",原來做完spa個草球波波仲可以拎走架!

相比大陸的泵骨,thai massage真係好到肉,簡直將我的肌肉同筋骨拉番開哂,條腿好似唔係自己咁,爽到震!! 到咗草球波波的部份,其實只係將熱咗的草球反復在身上推來推去,草球好大藥味,成個身都好似treat咗咁! 不過,成身能著淨條under,連bra 都要除埋,有點尷尬! 每人要用到2個草球,所以離開的時候我手上攞住4個波波回家,d 波波之後噴濕,放入微波爐叮一分鐘,熱咗就可以再用,可重覆十幾次啊!


8:30pm離開,回到ASOK逛 Terminal 21,原來10點關門。呢個商場好得意,以機場為主題,一層Tokyo,一層England咁,尤其話washroom真係必須去visit一下。不過我地未食飯,只能在商場走馬看花,好快咁兜過圈,影下相。再求其搵間嘢食,最後入咗一間叫 "Have a zeed" 度開餐,味道也不錯。


離開的時候,才發現 "MIX"竟然在上一層!!!! MIX 是朋友介紹我一定要去試下,佢2012及2013都取得BEST RESTAURANT的美譽!! 哎呀...............點解唔搵多陣吖! 我地留在曼谷吃的餐數有限,要食d 好值得去的餐廳架嘛,浪費了一個quota!!

回酒店了,還有盒在MOF買的芒果在雪櫃等緊我!

今日比昨日更攰! JJ 真係唔講得少,又大又好行,我相信仲有好多寶藏未有發掘出來。唯有等下次,唔知幾時先有的機會了。

DAY 2 完。

沒有留言:

發佈留言