2013年5月25日星期六

扭計的bb,特訓篇

都係我唔好!

bb 20朝的時候,屋企的掛牆鐘突然掉下,好彩當時屋企冇人。掉下來其實已証明個掛勾的膠貼黏力不夠了,我又手多多掛番個鐘上去。

結果晚上,熹熹在床仔睡覺的時候,又掉下來,發出了巨響!! 熹熹嚇醒了,當然嚎哭,個身震哂,都係媽咪唔好!!

為咗補償,之後幾天都抱住佢,呵番! 咁就出事喇!!!!!

就係,佢學識扭抱喇!! 唉,放低一陣就哭,完全要抱住,好扭好扭!!

咁落去唔得,下下要咁樣第日我返工,夜晚佢要我抱住瞓,咩精神都冇! 所以,我決定在佢個半月大就特訓佢!

d forum話,特訓bb,就係由佢喊,忍心d,喊兩個鐘都唔好理佢,當然啦要在旁邊望實佢會唔會有事,喊到面都紫埋就梗要拍下佢抱番起啦。

總知就係 "喊唔抱,唔喊先抱"。

為免有人心軟,我一早講明冇我批准不能抱,我仲等爸爸出差上海時才開始。

第一天,由中午開始就放床仔,除了照顧生理需要外,其他的喊一律唔理! 嫲嫲都在家一齊睇住佢喊,佢都係睇唔過眼抱咗! 話 "都喊咗半個鐘啦" ,我為咗教番好個仔,六親不認! 奶奶都照鬧!! 在我強勢下,佢當然都要屈服啦!  (所以第二天佢情願唔過唻我度,冇咁心up。)

第一天特訓去到晚飯時間結束,費時去得咁盡啦,看著個仔喊到溶哂其實我都好心痛o家嘛..................

第二天,同樣特訓,我發現個仔都有喊,但快收聲咗,約45分鐘便收聲自己在床上楚楚可憐,我盡量都冇抱,只是輕拍他,傾下計,等佢慣咗自己瞓床仔先。

第三天,又比第二天好,基本上每個section只是哭了半個鐘就自己收聲,靜躺著。而且晚上我也不用拱佢瞓,成功在望!!!

如是者,特訓到第五天,爸爸下午出差回來了。熹熹好似知道有人幫佢咁,下午扭得勁咗,搞到我好唔開心。好似呢幾日的心血都化了!!

晚上去了嫲嫲度食飯,我的 "不准抱" 規矩仍生效的。但嫲嫲可能見個仔回來了我應該唔敢出聲,bb又開始喊時佢自己口up up "再喊嫲嫲忍唔住抱你架喇....."。

我即刻厲一厲老公,佢知我諗乜啦,同佢媽講 "你唔好以為咁講就攞咗permit呀",佢媽仲寸寸咁話 "車,我抱佢慌你會打我呀!!"

妖,我真係火都唻埋。我個仔喊我最心痛,我死忍難忍想調教番好個仔,俾你地一個二個搞破壞!!

結果,佢真係唔理我,抱咗。我果個moment真係爆咗,唔理後果就好惡咁鬧我奶奶了!

我鬧到佢當刻唔知點算,我諗佢冇想到我真係在佢仔面前鬧佢啦,佢眼斬斬抱住個孫,放低又唔係,鬧番我佢又唔敢,dead air咗,我老公都好難做,阿媽同老婆.............唉!

佢同佢媽講 "..................唔好抱啦................"

佢媽都要落台o既,冇即刻放低,過咗一陣同bb講 "抱你都喊o既,唔抱喇,唔乖!"

就係咁,氣氛尷尬下,平息咗。不過當晚我奶奶已經搵咗個話題不經意的同我傾,打破咗個僵局。我都交足戲當冇事發生過一樣。

回家途中,老公輕拍我,話老人家梗係唔忍心孫仔喊叫我包容佢。其實我唔係唔明,只係我仲有不夠2周就返工了,唔襯而家教番好個仔,第日得我奶奶湊,仲縱得犀利。我鬧到佢咁,係想佢知道我有幾堅持,我認為呢件事有幾重要,不惜得罪佢! 而家我相信佢一定冇下次。

不過我搞到我老公應該有些心痛,不竟是老婆鬧老母而不能幫。

講埋個結果,呢次特訓................係失敗o既! 連續7天,第8天佢仍然係唔抱就喊,我開始諗究竟要堅持多少天呢? 同埋又有d報導話,bb得不到心靈滿足,都會影響日後發展的,我最後都係決定認命喺啦! 唔想再咁樣對個仔了,可能我個仔性格係咁啦...................

特訓時夜晚唔使拱便自己瞓,而家諗番起,可能係bb日間喊得太累了。

仔仔,算啦! 你健健康康就好啦。

睇下,喊到扁哂咀..................




累極而睡......................



mama love u!!!

沒有留言:

發佈留言