2013年7月24日星期三

2013曼谷之旅 day 3

DAY 2 去唔倒ASIATIQUE 碼頭夜市,今日要補番。

URBAN RETREAT的SPA,今日也是LAST CHANCE!

水門市場,要去。BIG C,一定要去!!

CHINA TOWN的翅未食,建興咖哩蟹未食,Somtam Nua 的青木瓜沙律未食,海南雞飯 (唔知咩名)、Manna、Yum Saap的媽媽色沙拉...統統都未食!!

今日是最後機會,都唔知做咩好................

反正計劃趕不上變化。邊行邊諗啦! 先去水門再PLAN。

水門市場(PLANTINIUM FASHION MALL),位置CHIT LOM,近BIG C 再行一段路便到,NOVOTEL 酒店在其八樓。類似旺角中心啦,又係掃平貨的地方! 有6層,最高一層是FOOD COURT。分開咗2楝的,要行哂的話,相信又一整天! 今日都有TARGET架,肥佬想買拖鞋同背囊,我就想買衫仔俾熹熹 (聽說都有好多童裝)!! 也考慮是否會買多個行李喼唻裝戰利品,我仍然思考著昨天買的玻璃碗碟如何安全運回家呢?!


呢度賣D嘢同JJ MARKET一樣,都是便宜的,而且買2件以上對方都會俾折扣。T-恤仍然係CREATIVE的! 但這裡的店賣的衫偶爾也會重覆,不如JJ 般 D shop 賣的東西較獨一無二。

在food court先吃早餐,是買儲值卡的,用剩可退錢。



由高逛至低。在最上層的一間手錶店,竟然俾我搵倒第一天放棄沒買的復古手錶!! 而且......................只需99銖??!! 那晚開價400銖啊,好彩沒有買呢! 好彩當晚肥佬阻我買啫! 99銖的錶,一手交錢一手戴上了。

d 飾物實在係好好好便宜,一對非常啱心水的貓頭鷹耳環,漂亮極,20銖。冇錯! 不是HKD 20,是20銖。即是 HKD 5蚊。OMG! 好想大手入貨,再在HK 開舖轉售,香港賣$30都有人要啦!! 癲咗!!


這裡分好每層所售的貨品類別,包包一層,衫一層,童裝一層咁樣,鞋一層。當然,童裝的一層沒有這麼多只售童裝的店舖,同一層仍然有大人的服飾店。我們沒太大興趣買衫,昨天在 JJ 買咗好多了。賣衫的SKIP了,唔啱FEEL 的都掂行掂過,不知不覺就行完了水門,但都用了5個鐘。肥佬同我都成功買到拖鞋,也買到BB衫俾阿仔,只是背囊找不到合心水的。兩手都是戰利品,最後決定都係買咗個行李喼,放哂D戰利品進去。1400銖,即HKD 350倒,很實淨,質量不錯。

下午3點,看閃閃書發現海南雞飯就在附近! 鬼死咁餓梗係去開餐先啦。拖住個喼專成去到,佢竟然未開!! 原來上午去到2:00pm休息,之後5:00pm 先再開!!

灰哂,餓到爆,好彩BIG C同呢間飯店都好近,唯有去BIG C掃咗貨先啦。我一早預備定必掃清單,照單執藥咁。我冇時間慢慢磨太耐,太多嘢未做。必買是小老板紫菜、香蕉/牛奶味POCKY、BENO魷魚片、冬陰公味杯麵、蛇仔粉、冬青膏、八仙薄荷棒、COUNTERPAIN按摩膏...........其實唔知為乜要買D藥膏呢,只係太便宜了,而且人人都買,唔買個心好似不太踏實,若有所失咁。掃咗大約1200銖就走了,個心仍然在海南雞飯果度.............



BIG C除了有個SUPERMARKET,底層都有嘢SHOP的,我終於見到泰版BODY SHOP之稱的ORITENTAL PRINCESS了。口碑很不錯的護膚品,尤其係防晒。我去當天竟然做緊買第二件半價! 所以掃了2支防晒,質地清爽,2支加埋才450銖,GOOD!! 而家HK不化妝的時候日日都用。

到5點,火速回到該店食海南雞飯。已經好多人,因為仲要食其他嘢,叫咗碟細飯,只需40銖,仲有雞湯送。碟飯堅好食,油飯香,雞又好嫩,湯都好好味,俾我食到照哂鏡!! 我地對面的情侣,叫咗半隻雞,大碗的雞湯,大碟的油飯,仲有個小食,都係160銖。真係好味夾抵食,香港有得食就好了。此店唔知咩名,認住粉紅色制服啦!



食埋飯掃完BIG C,差不多6:00PM,我地又掙扎喇! 本來PLAN咗今天要去番昨日cancel 咗的ASIATIQUE 碼頭夜市,始於係一個景點。但似乎................今日都係想再做massage多d 囉。

掙扎咗一陣,同肥佬達成共和識................做MASSAGE!!!

但都要回酒店放下戰利品先。打電話reserve 了URBAN RETREAT 的 foot massage,只能book 倒 9:00pm,人地10:00 close ,只可做1個鐘了。

當時是6:00,唔夠時間去建興吃蟹,China town食翅就更加不用想了。咁算啦,吃一頓開心飯啦! 反正仲有好多要食嘢的地方未去。

Manna、Yam Saap、Somtam Nua、仲有昨天發現的MIX。

Manna同Nara 應該都係同類的,既然食過Nara了,Manna 先fout走。Yam Saap、Somtam Nua都係便宜的快餐形式,最後一餐又想食好d,所以,都係去了MIX食在本TRIP在曼谷的最後晚餐。

我們又回去TERMINAL 21,入到MIX,遇上好靚仔的侍應哥哥,成個黃曉明咁,於是叫佢介紹好了。我地點了芝士蝦春圈、香茅燒豬肉串、咖哩蟹肉同2杯drinks,他說最多人點的。

呢間店一定冇NARA咁出名,咁高級,但D 侍應英文都好好,呢D先叫做服務架嘛,唔怪得攞倒2012& 2013的BEST RESTAURANT奬啦。

 

食飽飽,在TERMINAL 21 再逛逛,意外看見Yam Saap 在下一層!! 雖然好飽,我地都買了人人必點的媽媽式沙拉 (其實即是辣炒媽咪麵) 回酒店當宵夜,好瘋狂!


9:00pm,到達URBAN RETREAT,交咗錢、換上拖鞋隨按摩姐姐進了洗腳室洗乾淨,再入按摩房。

泰式腳底按摩比大陸的柔和一點,不是一味按到你痛的,是舒展番D筋骨肌肉多一些,佢每一下拉我的腳趾都啪得出聲,好爽。最尾的十零分鐘是按頭同肩頸,呢幾下係令我最最最回味的!! 阿姐好功夫! 下下中,lok lok 聲,成個鬆番哂。每人300銖,超抵的。強推!!


回到酒店,把三天以來的戰利品都舖在床上 (唔知幾時開始個個人去親旅行都好興咁樣做!!),是整整的一張床!! 好耐冇買嘢買得咁過癮!




將所有戰利品平均塞入2個喼先至係難度! 我地好似玩俄羅斯方塊咁,又要搵d衫包住d玻璃碗碟,搞咗兩個鐘先有得瞓呀! 希望寄倉不會過磅啦。

11:30pm,沖完涼,一啖一啖的嘆著YUM SAAP 的媽咪麵,辣辣的,開心又不捨! 不捨得明天便走了。

DAY 3 完。

沒有留言:

發佈留言