2013年7月15日星期一

熹熹百日宴 happy 100 days!

7.16係熹熹100日,我揀咗早三日的星期六,即7.13替他辦了百日宴。

因為已經辭咗工,新project大多唔交我手了,比較得閒。兩星期前在網上周圍搵訂造型蛋糕的店,及backdrop foamboard哪裡可做。

原來,較有名的網上蛋糕預訂,真係要預早好多架! 有個 "神x女俠`" (在facebook 找到的) 要早成2-3個月! 不過佢整得好靚囉。有些可以較短預訂期的都要21日,但都視乎你想要的造型有多複雜o既。

我想個仔開開心心,要colorful的,一早諗倒想做條彩虹。cake temptations有一款,我好鐘意! 不過要21日交貨,來唔切喇! 其他常見的款式都係toy story、車仔、disney的造型,都太常見喇,唔特別o既,放棄咗。

突然想起,在facebook偶然會看到之前做嗰間公司的一個舊同事,而家幫人整蛋糕,我見佢成日都post成品照的,做得都好ok 架! 得番10日時間,唔知佢接唔接單呢?

我send埋彩虹蛋糕的造型相給她,要做4磅大,2種mousse夾心味 (choc + banana),佢好爽快的答應了,仲給我折扣價,非常抵! 佢同我一齊研究條彩虹如何做,佢又話張相睇得出用咗好多糖膏去做decoration的,咁樣會好甜冇咩人鐘意食,所以替我轉用曲奇餅,好有heart啊!

蛋糕呢part ok了,差塊foamboard,我心目中想做的foamoard要有bb的相片,再加d cartoon design在旁邊,所以要包設計的。原來上網都好容易搵倒公司幫你做的,我以為會好貴,因為結婚用的backdrop名牌,冇咩設計得個名咁都要四五百,我問咗一間,做2尺 x 4尺,包design、印刷、速遞,都係兩百零,幾日就交倒貨。

到咗7.13了,一朝早我先去整頭髮,媽咪都要靚靚架,再返來同熹熹沖涼扮靚靚,姨姨一早就買咗toy story的Woody 靚衫仔俾熹熹喇!

當晚人太多,我個頭唔爭氣好鬼痛,個個人都圍住bb,可能認地方啦熹熹失控喪喊!!! 邊個都搞佢唔掂!!

唉,我期待咗今日好耐的了! 熹熹咁喊法,咩靚相都影唔倒,就唻切蛋糕喇,咁咪浪費咗我個靚靚蛋糕?! 唯有大庭廣眾之下..........."親親媽媽" 啦! (當然係"lay"埋一角啦)

呢招絕對係絕招! 如果唔係扭肚餓同扭換屎片之下的嚎哭,埋身啜一定可以收聲的。不過就.....唔係好好意思囉!

終於收咗聲,馬上就切蛋糕了,影相出唻效果真係有預期咁好!! 整cake的姐姐仲包埋 "100" 字樣的蠟燭 + 一份禮物送俾熹熹o添!!

散席回家,仔仔已經累極而睡。我小心翼翼幫佢除番d金器、換衫換片片、抹臉抹身,自己都未搞掂已經成點鐘! 真係開心的一天! 仔仔100日,長大了!

d親戚好客氣,拆d哂利是,夠俾酒席有凸,我mark低哂,日後人地有bb出世要還架......................!

熹熹,100日快樂!

漂亮的backdrop及蛋糕!!!

一堆利是啊!!


沒有留言:

發佈留言