2013年7月27日星期六

2013曼谷之旅 day 4

今天回家鳥..............

一方面好唔捨得這次難得的RELAX之旅,另一方面十分掛念家中的小寶貝!!

是12:40PM的機,九點多便離開HOTEL,因為.......................今日的最後節目,是到機場的FOOD COURT再食!! 這是好多BLOGGER的提醒,機場也有不少好吃的啊!!

去程給了我提示,要先搞check in,所以前一晚便上網辦好了,竟然都已經只餘下2對孖位?! 而家d 人真係好醒目呀!

我在superrich 唱的錢,經過3天的洗劫,只餘下500銖倒。退埋 2張rabbit card,total 有600銖用來搭地鐵同機場快線 + 機場開餐! 真係用得好盡!!

地鐵轉機場線那段路,現在回程再行一次,發現其實又不是那麼難行,只係攞住2個超重的行李喼,實在有點吃力! 約用了個零鐘已經到達機場。因為已經check in,只需辦理行李寄倉。看著一紫一藍的行李喼跌入運輸帶,心裡大喊: 你們要小心照顧自己,裡面的玻璃碗碟BB 要爭氣唔好爛呀!!



入到禁區,找有食嘢的地方,途中經過很多DUTY-FREE,有很多零食。手上有四百零銖,仲要留來吃,沒錢買零食呢! 試吃了一款米通,冬陰公口味的,極之好味!! 我地好老套,經過的每一間DUTY FREE,只要有擺呢個米通TESTER出來的話,我地都試吃,我諗,兩個人加埋已吃了他們半盒的份量了啊,哈哈!! 160銖一盒,即HKD 40,其實都不便宜呀。

到了美食區,我們SCAN過每一間店的MENU,看看價格以及食物種類。這裡是機場,有多種菜式,美式、中式、PIZZA類、泰式也有。因為我只餘下500銖,看過MENU,食得起才進去。最尾在一家泰菜館落腳 (仍是不捨得泰國口味呢!!) ,點了青木瓜沙律、及冬陰公湯河粉,仲夠錢買了一杯汔水。我計過,應該冇咩錢淨的了。



不過有點失望,湯粉好粗,口感不好,勝在冬陰公湯底尚可。個青木瓜沙律,辣到冇朋友!!! 咁多日以來都未試過食到咁辣,根本吃不出美味來,眼淚都出來了! 真的好差呢!! 點了的可樂,連冰我都不放過,因為我冇錢再買第二杯飲品,可憐得很!!!!! 想不到最後的一餐,是如此糟糕的,哭!!

12:20PM登機,坐定定,影張相先。



誰知........................................................................................................................................................................

機師廣播說要CHECK下機件,稍稍delay,要15mins,fine.................

之後,機師說刹機零件有問題,要換! 要多一個鐘。乘客開始鼓譟,空姐唯有派餐先,塞住眾人把口,呢招係 work o既!

1 hour later.........................機師說,要所有乘客落機!!!!!!!!!!!!!

火都起埋,但冇計。架機要整嘛! 但唔明何解我地上機前佢唔發現,要d 行李上哂、人都上埋佢先唻講!

空姐一叫便叫我們 7:00pm再回來,預計要整好多個鐘!! 我當時心情差爆! 好掛住個仔!!!!

國泰只賠給每位乘客300銖的餐券,不能兌錢、買嘢,只能花費於食店裡,好無聊呢! 咁長的時間,最正路的,當然是坐 Starbucks啦! 反正有餐券,先用了300銖來買cake & coffee。電話快將冇電,在熄機whatsapp俾家人聽delay後便冇電話用了。


到咗6:30pm,先回去集合,但我們心裡直覺地說,7:00應該起不了飛的。果然! 第樣唔見中。

空姐們說,維修員仍然未整好,未能說出完時間。這時,其他乘客終於超級鼓譟了! 呢班回hk的機,大部份的是大陸人,香港人只有少數。成班大陸人一齊起哄,又要賠償,又要交待這樣的,既然有人代勞,hk的一班乘客反而冇乜出聲。

但班大陸人都唔係無理取鬧的。這個delay不是因天氣,是完全國泰的失誤! 零件壞了,要等到就唻起飛先知! ok,決定要換了,把人都拉下機了,說要整到7:00pm,都ok。7:00回來,說未整好,咁.....................究竟預計整到幾時? 唔交代。空姐話維修員唔講所以唔知。 我地當然唔會放過佢,一定要佢交個人來交代,佢地結果叫咗個阿head 親自來到這裡說明白。但,等了又等,空姐一路說她 "on the way, coming.........." ,講咗一個鐘都未come!! 班大陸佬英文有限,結果都係交番俾我地香港的buddy處理。



香港代表話,唔可能要人在機場乾煎,究竟今晚仲飛唔飛? 整到幾時? 已經整咗咁多個鐘,其實係咪預計再咁落去都整唔到了? 會否安排第二班機給我們走呢? 走唔倒會唔會安排酒店呢??!!!

我同肥佬靜悄悄咁拉住其中一個空姐問實情,她說,原來壞咗的部份一定要由hk 飛d零件來換先得,泰國冇spair ! 6:00pm時候零件仍未送到來。我地話,咁ok吖,交代清楚,再預計落去,零件幾時來,來到整幾耐,係咪預計整唔切,咁就不如放d 人走,送去酒店仲好啦,坐咗8個鐘,其實好辛苦。班空姐都好明白,但佢地o既阿姐話唔俾佢地咁講,費事越來越難解釋。情願一路拖,看看d人幾時爆煲!! 結果真係爆咗鑊囉.........................

最可憐是,想今晚走,一定只能等。因為今晚已沒有其他機可以有位送我們走。只能等到明天第二班機。班大陸人知道後,說即使今晚呢部機整好,也一定要住酒店,因為佢地唔敢坐,怕爆炸。唉...............班機大陸人比香港人多,佢地唔肯走,會唔會就唔起機? 迫我地一齊聽朝走呢?

個阿head終於行到來了,原來係女人來,起勢咁俾人鬧爆啦當然,佢個態度仲要唔係咁合作! 淨係話 "等多一個鐘。"

香港buddy們開始錄影,說ok等多一個鐘,要佢响錄影面前交代,一個鐘後都未整好會點? 最終迫倒佢講咗句 "到時未整好,一定安排酒店"。

我地用埋餘下的300銖 redeem了晚餐。因為好唔開心,要報仇,所以我地繼續好冇品咁去佢的DUTY FREE 度食米餅同朱古力TESTER!!!

等到9:00pm,乘客們再去圍個阿head,架機真係未整好,但佢好sure咁講,11:00pm一定整得好,今晚一定飛得!!

班大陸人已經講到明,佢地一定唔上機,一定要國泰安排酒店。香港嗰班人就好硬,說冇理由要少數服從多數,堅持國泰要即使得十個人,整好的話今晚都要飛。

又再乾煎..............到咗11:00pm,終於再廣播,說,鐵定今晚一定飛,預計12:00am安排上機。但因為d大陸佬真係唔肯走,所以要安排佢地寄咗倉的行李攞番落機先,担誤咗d時間。

最終,12:30AM上番機,少咗好多人,好零靜。1:00AM起飛,終極回家鳥!!



返到香港,攞埋行李已經天光,返到屋企6:30AM,阿仔正在床上換片片,抱抱先講啦!!

2013 泰國之旅正式結束。總也算是開心之旅啦!


沒有留言:

發佈留言