2013年7月22日星期一

2013 曼谷之旅 planning (未出發,先興奮!)

為咗呢個TRIP,連份工都唔要,真係強! 所以我都做足資料蒐集,享受一個產後RELAX之旅,返唻先接受糧地的事實!

遞信辭工是7月頭,理應8月頭先係LAST DAY,老闆都多餘,佢走唻講 "雖然你有呢個決定,不過一日係公司員工,嗰幾日的假我都係唔會批,我都係想你上大陸"。唉,都唔化o既,唔好咁天真啦,我肯上就唔會唔撈啦,你唔批假就阻到我o既呢咩,咁咪盞迫我俾病假紙你,仲要俾人工我o添! 大家好唻好去,鬥咩氣吖....

自俾咗信後每天返工見倒佢,都好假咁say個早晨,好唔自在,新project又唔過我手了,好得閒。與期同佢對峙到8月頭,睇住佢屎口屎面,不如早d走! 我又唔使去到攞病假咁鬼核突,做臭自己。所以大家com咗,旅行前嗰一日就last day算! 咁就唔使我星期四晚去睇醫生,星期一晚一落機又睇多轉,為咗張醫生紙!!

每日返工,做完手頭工作,就上網搵料,得4日3夜,點plan好? 我有本最新的閃閃系列旅遊書 (大家都知邊本啦),我又專攻d 台灣blogger post的文唻取經 (台灣女仔好鐘意到曼谷血併、做spa啊) ,好多食、買、玩的地方都想去:

唱錢: Chit lom 近BIG C的superrich! 話兌率好好喎
: 近CHIT LOM粉紅制服海南雞飯 (唔知咩名),Manna,Nara Thai Cuisine,Yum Saap的媽媽色沙拉,Somtam Nua 的青木瓜沙律,建興的咖哩蟹,China Town食翅,MOF Market街市掃食,機場FOOD COURT!!
: Chatuchak weekend Market (即JJ),Chit Lom區的Central world+ZEN+ Siam Paragon+Siam Center 串住去的大型商場、+Siam Square、水門市場、BIG C supermaket
: Asiatique碼頭夜市、以機場為建築概念的Terminal 21商場
SPA: URBAN RETREATMENT,ASIA HERB ASOCIATION.............去到再就地發掘!

咁多地方,時間又有限,有d地方去的時間是必定的,如到酒店check in後就先要到Super rich唱錢。JJ market係必須day 2 or 3去的,因為只開周六日。BIG C掃手信同零食係應該LAST DAY去的。

按以上的推論,喺出發前嗰一晚終於com好如下路線:

DAY 1: 12:40PM落機 --> 搭機場快線再轉地鐵到THE CONTINENT 酒店check-in --> 搭BTS到Chit Lom Super rich 唱錢 --> Central World 買NARAYA包包,順便食NARA --> Zen買BRA + siam square + siam paragon +siam center --> DINNER 食YUM SAAP + 海南雞飯--> SPA @ URBAN RETREATMENT

DAY 2: BTS到 MO CHIT站 去JJ Market --> MOF market 食lunch --> 回酒店放下戰利品 --> Asiaique 碼頭夜市 + dinner there

DAY 3: 水門市場 --> Manna lunch --> BIG C --> Somtam Nua 食TEA --> 回酒店放下戰利品 --> Terminal 21 --> CHINA TOWN食翅 / 建興吃蟹 --> SPA @ASIA HERB ASOCIATION

DAY 4: 12:40PM的機,所以只能去機場FOOD COURT再吃! 

好似好完滿,但應該會好攰,好趕。唔怕啦! 會做SPA RELAX番吖嘛!!

執好一大個喼,空空的,梗係啦要留d位唻裝戰利品嘛!

不過將會有4日3夜見不到我的寶貝熹熹豬,諗起就會有嘢"un"住咁.........................

沒有留言:

發佈留言