2009年9月24日星期四

SURPRISE! MY honeymoon

老公: 喂,我地幾時去旅行好呀?


我: 唔知呀,你話你plan o既....


老公: 你冇意見呀,咁我話事喇,反正我 plan好咗了,去紐西蘭。


我: 係呀,幾時呀?


.......................


...............................................


....................................................................................


.............................................................................................................................


老公: 聽日囉。


 


 


痴線!!!!! super crazy!!!!!! 非常odd!!! 我只能好大聲回答一句 "吓????!!!!!!!"


 


老公呢個驚喜真係超大!!!明天? 我連o個邊天氣點都未知!! 我仲未同公司攞假,仲一去去成10日。驚喜之餘都真係 "驚o家",老闆唔批咁點?公司d 嘢點算?? 死喇死死喇死喇.........................


好在我同老闆講完要immediately攞假............佢的反應比我想像中平靜:


"只要d嘢安排好,都冇問題o既,難得你老公咁鬼馬............."


 


好嘢!!


今晚d嘢有排執!!現在o個邊好似是凍凍地,好亂,要預備d乜? 唉........衰佬! 俾佢玩死


 


 


6 則留言:

  1. 你老闆都好開通wor~~haha~ 你老公lee個honey moon trip真係好surprise 丫~ Enjoy^^影多d相返黎啊
    [版主回覆09/27/2009 01:16:00]好o既.....!!

    回覆刪除
  2. 你老公真係好冒險...我會嚇傻左!!
    [版主回覆09/27/2009 01:19:00]係呀,我一聽倒呢估消息我都好驚訝

    回覆刪除
  3. OH! New Zealand~~~~~
    拍多o的照片丫~~~
    [版主回覆09/27/2009 01:17:00]一定一定

    回覆刪除
  4. 嘩, 好開心呀!!!! 我都去過new zealand, 舒服又靚架!!!
    你老公真係攪笑, 不過真係好sweet!!!
    Enjoy ^.^
    [版主回覆09/27/2009 01:17:00]我都好期待........明天便出發喇...!!

    回覆刪除
  5. NZ好靚, 不過未過雨季啦!! 幾住夜晚著多件衫, 幾凍.  ENJOY!

    回覆刪除