2009年9月5日星期六

羅浮宮PRE-WEDDING PHOTO到手了

呢輯羅浮宮,雖只有22張相,但每張也是 "精選" (唔係話好靚o個種,只是從300張中 "精心挑選"),也令我好期待呢!


今日終於攞到手了,令我有d驚喜! 佢地的執相技巧好好呀!!執到我塊面尖咗好多,連一向冇乜一兩句的男友的哥哥也讚靚,佢話個妝靚過zara o個輯化的那個妝好多喎..........( 我諗係執靚咗啫)


睇番d studio style的standard結婚相,其實都有佢好的一面o既,對比zara的外景相,呢輯真係 "結婚相feel" 重好多........


羅浮宮實同你影的地方&實要你擺的pose...



呢張相佢執得我塊面好尖,開心死!


  


玩嘢之作,哈哈!!



呢張我好鐘意,好似音樂盒咁,揀咗做油畫...



呢張係整輯相叫做影得個人最 "大頭" 的了...



呢兩張,就是令我破了戒加錢買的effect相!!!





沒有留言:

發佈留言