2009年9月15日星期二

倒數6日....巨B花女!

我的花女,除了有姨生女琳琳,當然唔少得我的可愛女兒.....大檬啦!!


不過我唔想大檬著到老老積積咁,著D有哂LACE的花裙,佢係BB唻,咁著成件事娘咗!


同肥佬周圍搵童裝,想找件可愛的T-恤,但女仔feel D的,終於在太子的小檔口找到了一件很合我心水的。老闆問我小朋友幾多歲,我例牌答唔出,永遠只說"最大的SIZE有幾大?"


最衰佢又唔齊碼,由6歲一跳便是大得我也著得落!!唯有買咗呢件大人也啱著的童裝,回家找我最信賴的改衫師傅 "顧太"搞掂佢啦。


顧太話幫身型古怪的大檬改衣真的是非常棘手!! 西瓜咁大的頭 + 三歲小朋友的身高 + 25吋肥腰,唔係見我是為咗結婚整俾佢著都唔幫我接呢個 "JOB" 呢!!


等了一個星期,終於改好了!! 細心的顧太把領位拆開再加上啪鈕,讓我替大檬著衫時領位可穿過她的西瓜頭但又可以啪番好不用變 "whe" 領,果然是我最信任的改衣阿姐!!


大檬............你好靚女呀!!!



 


沒有留言:

發佈留言