2009年9月18日星期五

倒數3日.....

倒數前3日,大把嘢仲未買,心情忐忑,好驚d嘢會太趕,終於都係向公司攞了半天假去籌備婚事。


2:00-4:00pm: 整水晶甲 (好抵! 原本應要$398,但個女仔修甲時唔小心剪到我流血,我講咗一句"好痛",最後她只收了我$338!!)



4:00pm-5:40pm: 到金都買了上頭扁柏、婚紗手套、啤牌(好抵,6副40蚊咋)、全盒、紅棗蓮子蓮藕、紅綠豆米、副花車decoration、買新bra同新un結婚當天著(阿媽要喎)、替媽咪額外租過一塊高貴d又襯d o既披肩 (顯卓跟俾佢的塊感覺太普通)


6:00pm-7:00pm: 約了MUA JOJO揀WG + EG + 褂的頭飾同額外租飾物 (佢offer了很好的價錢給我,高檔款式的水晶頸配耳環也只是$80蚊一套!!!我在金都看肉肉酸酸的也要數百呀!!)


夜晚join埋肥佬,再DETAIL地傾一次schedule表。剛好攝影師 Frankie send sms給我說已把成長片段的video upload上網了,我與肥佬馬上download看了一次。


感覺................................很激動!


其實內容冇乜好特別,但...........看到自己,由小朋友、到中學、到大學、到同肥佬拍拖...............到今天...........一點一滴,湊在一起..............令我回憶甚深。


原來我自己,眨下眼,便過了咁多年,擁有咁多朋友,咁多經歷...........過埋呢幾天,便去到人生的另一階段。


期待....................................


 


沒有留言:

發佈留言