2009年9月9日星期三

派帖之第一day!

今日真係要記低! 過大禮後正正式式派帖的日子。


原來派帖俾人係咁好玩!


其實我的同事早已知我的大日子是921,只是奇怪我尚未炸他們。


今天紅色炸彈亂槍掃射每位同事,不過佢地收得好開心,估唔倒俾人炸都咁開心,個個都即時拆,看見了ZARA送的THANKYOU CARD,好似抽yes card咁問周邊的人 "你係邊張呀??"、"你o個張靚d,同我交換....",又問我總共有幾多款,個感覺好得意!!


我諗正在看這篇blog而未派帖的jm,當你地派帖的當天,一定有我以上的呢種特別的喜悅感!!


ENJOY the MOMENT!!!!


 


呀! 仲有段小插曲! 我派了帖給老闆後,佢在房拆來看,在房大聲嗌出唻:


 ~~~~嘩! 成個明星咁喎!!


咁大聲,好多同事都聽倒,我梗係走入佢房話 "你唔好咁誇啦!!" (其實聽倒不知幾爽,暗地偷笑o添)


怎知我老闆又好大聲話:


~~~~我話你老公之嘛................


妖!!!! 真係搞到我好鬼瘀皮!!!!!!!! 好衰o家佢!!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

發佈留言