2009年9月11日星期五

倒數10...

倒數前10天,由於老闆不在公司冇人煩我,爭分奪秒的我由9:30am到而家6:30pm都o係度做私人嘢!! (冇計,我唔夠時間喇)


1/ 我的神秘回禮小禮物終於有機會 "面世",由於太遲先決定倒 "可以出世",所以今日好似工廠阿姐咁整整整..........


2/ confirm MUA final meeting and揀頭飾


3/ contact photographer Frankie跟進成長片段的制作


4/ contact CAKE2改蛋糕的color


5/ book時間到顯卓final fitting


6/ 約人攞帖!! (好efficient呀,派埋今晚派哂了)


明天去顯卓fitting同揀accessories,唔知佢d accessories靚唔靚o既呢? 其實我睇中咗一條680蚊的水晶頸鍊,仲掙扎緊好冇買! (戴一次咋喎!!)


如果明天看見顯卓的accessories都ok,就唔買啦!!


 


不過我諗即使佢地的ok,我都係忍唔自買o家喇..................


 


 


1 則留言: