2009年5月6日星期三

無拉拉有相睇?! SURPRISE!!

今天真的是SUPER SURPRISING!


原本我是5月9日約好上ZARA睇結婚相同揀相。昨天好友打電話給我,話zara聯絡她,佢今天已經可以睇相了 (她都join了zara,但遲我4日影,而家早我咁多日便可睇相了!!)


我梗係問zara點解咁 "大細超" 啦,佢話因為我朋友本身揀閒日睇相 (我一定要星期六),咁啱有對新人改咗日子要遲d睇,咁zara便替我朋友調了可以早成個禮拜睇 (lucky her!!)。我就要繼續等了.......


都唔緊要啦,我都會陪朋友去睇,幫下佢眼揀相嘛。今天下午,我偷偷在公司"鼠"出唻,諗住睇一陣便回公司做嘢。


乘車到zara途中,接到呢位朋友的電話,仲諗住講句 "唻緊喇,唔使催我喎,好難揀咩?"


點知我朋友第一句便說: 唔難揀,因為我冇得揀,要揀o個個係你,原來Arden記錯咗我地兩對人,今天預備了的相...........是你的不是我的。


嘩嘩嘩.............super 驚喜! 無拉拉由"幫眼"變成"揀相" !!


勁心急,一出地鐵便急步行去zara,見到我朋友,她的眼神 "好無癮",hehe!!


好在Arden已經幫我篩咁d出唻,還tune了顏色做了一些簡單effect,我共有281張相揀,d相真係好靚呀!!尤其係青馬橋夜景,條紫色閃石邊晚裝真係好sharp,好靚呀!估唔到studio的相都好好,梅菜子仲好上鏡o添。


把surprise告訴肥佬,話佢知d相好靚,佢話"咁唔使失眠啦"。


我開始feel倒到星期六正式揀相,我會極之頭痛!! 而家已經好掛住d相,好想快d再睇多次呀!


3 則留言:

  1. 即係你只去咗揀相無揀相?
    我都係琴晚去睇相,又未有softcopy攞住,我用手機影低咗幾張吊住癮先~hahahha
    [版主回覆05/07/2009 12:00:00]因為我冇諗過d相是自己的嘛,都冇足夠時間,所以只是scan咗一次,星期六正式再揀囉~~
    我昨晚9:00回到家才見倒你的留言呀。你去睇你執咗相後o個55幅的effect好不好嗎?又未有相囉,點解又叫你睇多次o既?

    回覆刪除
  2. 係ya,佢執咗少少,我去睇一次,confirm後佢才"美編"lor
    我而家有d煩惱呀,我幅大油畫o既相其實都唔係太靚(之前已經覺得)而家睇返更加唔順眼...有d disappointed...你覺得大油畫係咪要揀返"婚紗"?
    [版主回覆05/07/2009 13:38:00]咁又唔一定婚紗o既,但一定要"靚"囉...........
    有冇得轉呀?佢又未美編,你可以轉格應該.....

    回覆刪除
  3. 如果偷影到d相記得放上來分享呢
    [版主回覆05/07/2009 19:51:00]梗係會啦

    回覆刪除