2009年5月24日星期日

阿step的婚禮

昨天阿step結婚,我是她的姊妹團之一。


雖然一整天在落雨,又冇陽光,但冇一個moment受到影響,thanks god (替阿step講)!


昨天都好順利,估唔到佢老公阿賢同班兄弟都好玩得,接新娘遊戲成碟咸竹蜂咁核突都可以啪哂落口,仲話"好香脆"、幾好食o添,激死!


晚宴o個陣,阿賢唔聲唔聲嚇人一驚,又讀情信、又送花又送朱古力、又彈結他又大唱情歌,真係冧死人,好彩我未來老公都有出席,我梗係叫佢學下嘢點樣俾驚喜我啦!


阿step d衫都好靚呀,vanesse L.租o家,我post了相上facebook ,我朋友一睇就記得新娘件WG係間舖o既招牌出名婚紗,重釘工超露背大拖尾,真係幾靚o家....


 阿step好日本娃娃FEEL呀...



個拖尾好靚!



佢地响浸大度行禮.....Yan入面的"a"字行完禮後便不見了,嚇死呀因為夜晚仲要用o家,好彩個deco公司替我地馬上買料做過一個a字,d金粉色差少少o家不過好過冇啦!



呢兩條姊妹阿step送俾我地的,我同阿june (上圖同下圖的美女) o個件的款都不同的。





~~祝阿step同阿賢你地兩個新婚快樂,sweet sweet all the life!!~~


1 則留言:

  1. 你個friend的褂好特別bor~
    [版主回覆05/25/2009 13:51:00]係呀,我覺反傳統得唻好鬼靚!!

    回覆刪除