2009年5月2日星期六

等睇結婚相....又發夢了!!

太掛住輯結婚相,噚晚又發夢喇.........好無厘頭的夢。


噚晚夢見自己見有對朋友又去影結婚相 (呢對朋友結咗婚的了),佢地在香港搵倒一塊"蒲公英花田",影出唻好靚。夢中,我要求幫我影結婚相間公司so多日俾我,陪我去呢塊蒲公英田度影多次相。


個攝影師好爽快答應咗 (真係發夢先會發生!),我記得,我同肥佬著返當日的婚紗同禮服,去到塊花田,坐o係度擺post。d 蒲公英毛毛飛唻飛去,整到夢中的肥佬因為鼻敏感發作,不停打噴嚏.................


個夢咁就完咗。


瞓醒,話俾肥佬知,佢話我: 乜你發夢都發到我個形像咁"雞" o家,可唔可以型d呀?!


haha.......發夢呢家嘢,我都控制唔倒家嘛


3 則留言:

  1. 嘩~你仲有幾日倒數woh~hahhahah
    我今日收倒call可以睇相啦~不過要約時間睇,今日又full咗要再約過~我都好掛住d相啦~亦都無諗過d相咁快有
    [版主回覆05/03/2009 18:26:00]你約幾時呀?去尖沙咀睇呀?
    睇下你約邊日,如果得閒我都想去睇你o個d呀......

    回覆刪除
  2. 我要等佢覆,confirm後通知你呀~

    回覆刪除
  3. hello polly,
    我係快樂的小飛象呀! 唔好意思呀! 因為我見你同 kennis_babe add 左做 friend, 咁我又想同你做 friend 所以 add 左你! 希望你唔介意!
    話樣好笑嘅野你知呀! 頭先我同 bf講話原來 hk 有蒲公英花田?! 但當我 "look"落睇先知道原來係一個夢...
     
     
    [版主回覆05/07/2009 23:21:00]哈哈哈哈....!!!
    哎呀笑死我喇~~!!!估唔到一個咁無聊的夢,唔覺意俾你睇咗,估令你誤會咗o添!! hehe!!

    回覆刪除