2009年5月1日星期五

為朋友獻唱再次練歌

今晚到了荃灣一間教會,為阿基結婚的獻唱,與琴師、Saxophone同男音再夾多次歌。


效果幾好吖,我見阿基聽到眼濕濕 (佢真係好眼淺o家!),仲好多謝我地幾個幫佢,我諗當日佢真係喊都似。


佢自己都會唱一段歌俾老婆聽,歌詞幾有意思o家,有一句是:


"仍願對你  低聲說句  此生至死不變"


但有懶音的他,練習時唱成了: 仍願對你  " 西"聲說句...........................................


hahahaha...............hahahaha....................!!


笑到我死,個意思即刻錯哂! 到時唱錯就失禮死人喇~~


我都要俾心機練多d,唔係走音的話我都失禮死人呢!!


沒有留言:

發佈留言