2012年10月12日星期五

不開心的度頸皮篇!

自從9月19日在張醫生嗰度在超聲波見倒BB同我SAY HI後,一直好掛住佢呀,等咗三個禮拜後的10月10日,是我到廣華為BB度頸皮的日子,好期待再見下BB大咗幾多? 而家點樣呢?

到咗醫院,好多人啊! 我座在房中睇住介紹 "如何檢查BB患唐氏綜合症"的風險o既呢條片,睇住佢repeat又repeat,等咗我兩粒幾鐘,終於入房照了。

bb大咗好多,有7.8cm了,不過問題係佢 "大得滯"!!

姑娘話: 你個bb咁大o既,而家照唔倒頸皮喎,大過咗規定果個尺寸了,條bar拉唔倒咁長.....你而家十三周第五日,咁 "敏" 先唻o既?!

我話: ......................!! 係廣華8月果陣安排我呢日架喎,當時佢都知我到咗今日係第幾周啦。

姑娘話: ................咁你個私家醫生冇提你好敏水咩?

我話: (唉!) 咁係你地醫院自己安排家嘛,關我私家醫生咩事呢? (佢都多餘o既!!)

姑娘: (兜唔倒了) 咁..........我地都冇錯架,規定係十周至十三周六日之內要度,你而家係十三周第五日............................ (仲唔肯認係自己人失當!)

總知,最後就度唔倒啦,要靠十六周去驗血,看看患症指數有多高。不過,單靠驗血冇咁準,度頸皮+驗血有8-9成準,淨係驗血得6-7成,我唔係好安落。

但都冇計啦唔通頼死唔走咩。book咗兩周後再返唻抽血囉。

離開個心真係耿耿於懷,仲頭痛得好厲害,可能心情影响,我同媽咪講咗,佢話算啦我以前都冇得驗啦咁又係咁,放開d啦。

唯有係咁囉.................

下周去張國良度第二次產檢,到時問下佢意見先。

沒有留言:

發佈留言