2012年10月18日星期四

產檢有罪嗎?!!

心情真係極之咁唔舒坦!!

上星期三因為入廣華度頸皮,噚日又去咗張國良度產檢,連續兩個星期都有一日請咗假,今日竟然俾公司照我肺!!

嘩,我真係諗都冇諗過公司會咁樣! 我又唔係扮病請假,都有足証明書,點解要話我!!

今日,老闆派咗佢秘書無拉拉同我入哂房咁傾計,一開頭假到死咁,話公司知道你有咗bb呀,當然係好戥你高興啦.........

"不過,睇番你上個星期同今個星期都有一日去咗產檢喎,我都明白好多人都專登會政府同私家兩邊睇,不過公司有公司立場,都係公司利益同工作效率放首位o既,你咁樣請假,對其他同事好唔公平喎,人地又要做埋你d嘢,而且俾其他同事見倒第二日有咗bb又會有樣學樣咁,其實你會唔會可以都就埋同一日呢? 或者浄係請半日,或者攞幾個鐘頭睇完都返唻公司?"

我火都起呀! 我答返佢,點解我從來都唔知道,我請咗假會有其他同事替我做埋我果d工作o既,又唔係我自己一個人做番! 我同秘書講,"乜老細咁大誤會呀?! 如果佢以為會係咁而做成其他同事唔公平,你幫我答佢一句,"係就好咯!",有人會咁好你做埋d嘢就好咯!",仲有,你自己都生過,大佬,去醫院、醫生度等,閒閒地都等兩粒鐘,你估我去玩、偷懶呀,即使係真係半日就睇完,我話哂都真係有醫生証明,又唔係偷又唔係搶,點解唔可以請足一日先?!

我今個月先至第一次廣華,同埋度頸皮係fix咗要响特定邊幾個禮拜做家嘛,我點樣就時間呢? 私家醫生產檢响呢個時候都係一個月先睇得一次,唔通我就番政府果度,變咗兩個或者三個禮拜就睇咩,私家醫生一個月照一次bb已經係好難等待 (個心好期待家嘛),同埋咁疏,本身我恨不得兩個禮拜都去一次o添呀。

其實我昨天睇完張醫生,知道下個月大約係11月15號再去,而廣華就係13號上午,我都同姑娘講咗我想13號下午唻,比原先早2日,姑娘都ok。因為我自己都唔係太想影响工作,始終未做的都等著你回去做,我雖然有咗但晚晚都OT 2個鐘做多D嘢。唔返一日,第二日回來OT得仲多先補得番呀! 所以好嬲囉我一番苦心無人知,仲搶先俾公司開聲叫我要多關注請假事情以免影响工作影响埋同事做埋你果份!!!

不過我費事秘書小姐難做,我都同佢講,"你放心,我自己都驚工作做唔哂,所以下個月我已經自己合併咗2個產檢了,不過,你大可以睇番D紀錄,我邊日唔係做到7點半先走? 我問心真係 "自己的事自己做",邊有人咁好會幫我? 如果我日日都5:30pm放工即閃,就話我黑鬼人憎啫!! 請嗰一日半日假,使唔使專登照我肺話我唔考慮公司利益? 做咩針對我大肚? 我請了假,同其他同事突然病咗攞兩日假有咩分別?點解係發生响我度就影响人,如果我請的是感冒病假就冇事先?"

秘書小姐咪話囉 "你唔好誤會呀,老闆確實冇咁o既意思o家,只係佢可能以為你冇返工果日會有第二個同事頂你的工作,咁好似唔公平咁啫",我同佢講,"都係果句,你叫佢放心啦,我從來都唔知會咁好,你唔返會有人幫你做咗你果囉,佢唔信的話你叫自己唻同我講啦,等我解釋佢聽"。

秘書小姐話 "哎呀唔係呀,真係冇呢個意思,你唔好激親自己呀!"。

我自己係因為,而家唔方便返大陸,又一個月有一兩日要請假檢查,個心都唔係咁安落所以每晚都加班,做得幾多得幾多,叫做彌補番啦,唉,真係冇人會睇得倒,只要你請一日假,你就係罪人!!! 老細都係一個只會看自己利益的人!!

嬲咗一個下晏,一放工望下個天,算啦! 嬲倒自己就無謂,摸下個肚同阿仔講叫佢都唔好嬲,又回家去了........


沒有留言:

發佈留言