2012年10月19日星期五

受不了!! 做咩迫我返大陸!

我受不了啊!!

噚日已經為咗我放產檢假照我肺,今日無拉拉又捉咗我入房,為咗 "有咗之後冇返大陸" 又照肺!! 佢都痴線架!!!!!

阿秘書小姐今日又好無奈咁同我傾計了 (唉,我都知佢唔想o既),佢話 "公司都想了解番喎,你未有之前成日都返大陸,而家有咗就未見你返啦,咁其實會唔會影响到工作呢? 公司都想同事明白,始終應該係公司利益行先o既,如果遇上d重要嘢係最好返大陸去解決的話,都想同事考慮番公司立場都會返去囉,同埋公司唔想話做出咗個榜樣係,大肚就一定可以唔返大陸呢個先例,所以你而家可唔可以答倒我,其實一旦遇倒d 非返去解決不可的情況,你都係好樂意返去架?"

我答佢 "我梗係唔可以答你啦,呢個絕對唔係我意願,你都唔可以扭曲我o既意願,對唔住我目前唔係公司行先,我一定係自己行先,自己身體狀況係我首要考慮,呢樣嘢我都費事呃你了,我so far咁耐冇再返大陸,我唔見得工作上有d咩影响咗同埋唔順利,我又真係未遇到d "如非必要"的情況"。

秘書小姐 "但係你刚上班真係成日返個喎,咁即係你的工作真係要成日返去先做倒啦! 而家唔返喇老板的担心都係有的"。

我話 "講真我唔認為我刚上班時係因為d嘢一定要上去先做倒而返,我係 "算啦唔同公司計咁多、蝕底d啦" 的心態返去,幫公司拍爛檔頂咗咁多個禮拜,你而家反而抽我後腳? 反而當係話柄話番我?? 我真係接受唔倒喎! 咩嘢事情係 "非上去解決不可"? 我可以答其實唔會有,咩事情總是都可以解決,你見我而家個肚三個幾月,都冇返去咁耐,間公司有冇被我影响咗半分? 其實老實講就係,响老板立場,咩嘢事情都係非上去解決不可的,佢都希望同事日日都响大陸o添,响我立場就事嘢解決唔唻的,根本就係觀點問題,公司就梗係希望員工唔理自己死活咁付出啦。不過我而家o既situation真係做唔到囉,真係sorry喇,你可以照我頭先番話同老板講,我唔mind o家!"

秘書小姐 "哎呀唔係呀,你咪成日都咁負面啦,唔好影响自己心情呀!! 公司真係唔係咁諗o家! 都係想員工要記得公司利益行先o家咋。一係咁啦,頭三個月就要小心d,就唻生兩個月當然都不能走動啦,中間呢段時間,會唔會公司想你上去,你都係好願意呢? 我可唔可以咁答老板呀??"

(火都來) 我話: "梗係唔可以啦! 我都話我而家一定自己行先,bb行先,如果到咗情非得意,我自己都覺得唔上去搞就死梗,而我醫生話我冇問題可以返大陸,我會認真考慮囉,但我點可以答你我好願意咁啫! 返一返上去,係咁 "don"長途車4粒幾鐘,夜晚又叫天不應咁,人生路不熟咁,我真係touch wood有咩事,你地都唔安落啦! 而家唔係即日來回深圳呀! 都要考慮下我處境o家!!"

秘書小姐: "....................唔..........都好清楚你立場o家啦,好啦,我會同番公司講,不過你都真係唔好誤會咗公司呀,公司都好開心你有bb....o家,xxxyy??@@%@%$%................." (我都聽唔入腦了)

好唔開心,覺得公司好冇人情味,夜晚同d 姊妹食飯,同佢地講,佢地話其實公司係唔可以咁樣捉住d員工迫佢地返大陸同阻止放產假,會造成我心理受壓,係歧視唻! 下次如果佢地再捉住我洗腦,我可以話 "對唔住我覺得公司而家咁樣對我唔公平,我要開始錄音,保障番自己,日後有咩事都係証據",你公司就一定唔會再搞咁多嘢的了。

好,下次一定要咁做,反抗下等佢地知都好!!


沒有留言:

發佈留言