2012年9月19日星期三

第一次產檢,見倒小寶寶啦



 
等足一個月,終於都等到第一次產檢的日子了。

呢個月真係好難等,陀BB一點感覺、不適都沒有,令我萬分擔心胎兒在肚中是否正常生長中......

未在超波見過BB一面,我忐忑不安,都唔敢講俾媽咪知住,怕萬一...........真係一場歡喜一場空。

等到9月19日,約好了12:00PM見張醫生,準時上到去,人超多! 登記後,姑娘叫我地去食嘢,話起碼等兩個鐘喎!! 我問佢 "咁約我12:00係為乜呢?",佢話 "係為咗要你准時來留低個名架咋............",真係"啤"一聲。

真係等到差唔多兩點,有得入去啦! 醫生問我,最後一次PERIOD幾時來,計算預產期。我之前為咗確認係咪真係中奬,已經睇過一次醫生,當時醫生話我係2013年4月12日。但我計算過,我而家間公司新入職唔夠三個月就有咗,做滿40周的時間是2013年3月12日,如果公司屈我一定要放前4後6的話,我就不會有有薪產假了。所以,這次我專登同張醫生講遲咗一個禮拜的最後來經時間,咁樣預產期變成出年4月20日,即使佢屈我放前四,我都已入職了40周,產假便有錢。

到最盼望的照超聲波時間,我同肥佬都好緊張呀,預備好相機,第一次見嘛。

醫生塗了啫喱,左碌右碌,我見倒一點的映像,模模糊糊一團東西,我都未確認是BB的頭定身,不過心情已經好澎湃,又感動! 突然間,BB舉高咗一隻手,伸出了小小的五隻手指呀!!!

哎呀! 佢向媽咪同爸爸SAY HI啊!! 過咗幾秒就垂低番隻手了。

雖然呢下應該係咁啱BB的自然肌肉活動,但係,我心頭好暖,好溫馨呀,唔知係咪BB知道媽咪呢個月唻的憂心,專登同我HI HI 話我知佢好好,叫我放鬆D。

醫生話,呢個係頭仔,見倒大腿骨小腿骨,嘩,我真係唔識睇,我同醫生講 '醫生我諗都係得你先識分"。





醫生話BB已經有3.85CM大。佢話 "個BB咁大既? 點會得9周呀,應該10周個喎︳你有冇記錯最後來M 日子呀?"

嘩!! 醫生好犀利呀! 個BB咁細佢都睇得出差一周的分別既?!

我為咗有薪產假,就繼續扮嘢話冇記錯啦,不過醫生話 '真係點睇都10周啦喎,唔得呀,我都係要寫你的預產期早一個禮拜,出年4月13日啦。"

哈哈,都係唔夠醫生勁!!!! 咁梗係屈服啦。

臨走前預約了一個月後的第二次產檢。10月17日,不過我10月10日會到廣華度頸皮,到時又見倒BB,但都要等3個禮拜啊!

有點可惜係捕捉唔倒BB SAY HI時拍下照片,不過我攞住超聲波相看了很久,依然咁滿足。

當天下午,就講咗俾媽咪同奶奶知呢個好消息了。佢地當然都好開心啦,我都好激動,响電話差D喊添,大肚後真係感性好多,可能HORMONE真係有影响啊!!



1 則留言:

  1. 好好享受懷孕旅程,我陀囝囝全程未試過嘔,所以妳冇孕吐都唔需要太奇怪,嘔得太辛苦會影響食慾o架,所以bb對妳好好~
    15周前其實都感受唔到bb係肚裏面o既感覺,最多只係見到個肚圍增加,一直要去到有胎動,先真真正正體會到bb o既存在o架。
    保持心情開朗,因為bb感受到妳o既情緒o架~~~
    [版主回覆11/07/2012 14:02:19]係呀我而家覺得冇嘔是福,bb錫我 :)
    我仲未感受倒胎動,好期待!! 我都有成日同bb傾計,話媽咪好開心呀佢都要開心! ^^

    回覆刪除