2012年10月16日星期二

張醫生第二次產檢, 男女揭盅!!

上周去完廣華,不愉快經歷後,今天又去見bb了,是私家醫生第二次的產檢。

同事話,佢陀到第十周就知男女了,今天我第十四周半,唔知見唔見倒?

今日係媽咪陪我去,老公唔得閒,上午10:30am的appointment我9:50am就到了,唔想等嘛,果然我排了第一個睇。

一照,又見bb啦,醫生話佢大咗了啊,一個月前佢整體長3.85cm,今天看淨係頭仔都3.7cm了。我同醫生講咗度唔倒頸皮,佢話唔緊要啦驗血都有7-8成準o既,度埋頸皮就9成囉,第二時到了20周照結構,有冇問題都會睇倒的。

醫生看bb,說有兩隻眼仔啦,兩片咀唇啦,冇兔唇,又大腿骨小腿骨咁,自然地我又係唔識睇啦! 不過我見倒媽咪望住個mon,個樣好開心!

關鍵問題, "醫生,仔定囡呀?"

醫生話睇唔倒,佢兩隻腳夾住咗啊

我話: 你咁架! 成日都收埋收埋,咁怕羞做咩喎!!

估唔倒,過咗十秒倒,佢撐開咗兩隻腳仔啊! (示威?!)

醫生話: 咦?! 姑姑呀姑姑仔喎!!

我: 咩呀?! 咩姑姑呀? 仔呀????

醫生: 有姑姑仲唔係仔係咩!!!

我媽好高興呀!!因為佢有4個女,兩個家姐都分別生了個女,成屋女,佢話佢好想湊下孫仔!

我都開心o既,但我期待囡囡多d,不過都一樣愛錫佢。

離開診所,老公打唻,我同佢講咗啦,佢超開心呀,佢想係仔仔,佢成日話見倒個朋友抱住個仔,個仔會眼定定咁望住個老豆好似好信任個老豆咁,佢好羨慕喎!

傻瓜唻o既,就算係囡你抱住佢佢又望住你,你都會覺得個女好信任你架啦,一定要係仔先會咩!

阿仔阿仔,你要乖呀,快d郁啦!

沒有留言:

發佈留言