2009年6月8日星期一

ZARA看執相(一)

今日期待咗好耐了! 去ZARA睇 first edit呀


專登攞咗半天假,早些上去zara慢慢睇。我約埋嘉穎同朱古力一同去(肥佬要工作冇陪我去呀),因為佢地都係join咗 ZARA影的。三個人睇得清楚d有咩要再執漏嘛。 


不過真係好好笑,我地一路scan d相,其實驟眼看下去,包包面肥手臂一早便幫你執走咗,看似冇乜嘢執,但三個人六隻眼,意外咁發現左d 好好笑o既位,而且,picky的我向執相的姐姐提出了好多 "令她唔知好嬲定好笑"的要求,哈哈:


- 我地花了很多時間看外景的大石有沒有寫上粗口的塗鴉、海中有沒有飄浮著的檸檬茶盒同M巾、草地有沒有昆蟲.....


- 在欣澳沙灘大樹下的一張,兩個主角比例都好細冇乜嘢執,執相姐姐都話 "冇嘢要執呀呢張?"﹐但我地死都要好仔細咁睇,終於發現了地上有個垃圾紙杯! (吹咩! 哈!!!!!)


- 有一張朱古力的鞋底少少朝天,我地要求執乾淨個鞋底,同"拉番高"佢對襪!!


- 有一張我嫌肥佬的眉太粗,要佢替他"修眉",及執細佢少少嘟起的咀唇 (不過佢話咀唇執唔倒)


- 在欣澳站在海中浮木的那些,很遠的背景是馬路,我要求把所有的巴士執走


- 有一張我條裙的閃石帶跌了膊,我要求"KEY" 番上膊頭度


其實個姐姐開頭覺得我地有少少煩o家都 (咁呢個係事實唻),但後來佢見我地的要求真係出乎佢所意料,佢自己都笑,氣氛都好好呀,結果用咗兩個零鐘便mark低哂我地兩輯相的執漏位了。


下個星期四再睇下今天所要求的執得好唔好,如果ok的話再睇埋尾編,ok埋的話過多一個月便有相攞了!!!


WOW!!


今日就偷影唔倒了,再過多個零月啦,便可以光明正大地post出唻喇!!


 


3 則留言:

  1. 妳睇埋尾編我都仲未睇相,哈哈~
    好期待妳o的靚相丫,等我留意多o的website睇下幾時post出黎先~~~
    [版主回覆06/10/2009 00:52:00]快o家喇我諗你都好快可以揀相的了。
    我聽zara的staff說剛過去的expo,Arden已經多多錢都唔會再請得郁佢操刀了,我地好好彩呀!!!

    回覆刪除
  2. 咦,你呢d要求佢都肯,咁又唔太差喎...你係咪搞到九點幾呀?
    [版主回覆06/14/2009 01:45:00]no ar I just spent one hour ja.............the staffs are always nice....

    回覆刪除
  3. 你就好啦,咁多要求佢地都無黑面。我地話面部太光,顏色太灰沉,背部想瘦D咁基本既野佢都話執唔到。係咪真係恰我?
    [版主回覆06/15/2009 11:41:00]我諗唔係o既.....我只係寫出佢地肯執的例子啫,有些我話塊面太包,佢地執唔倒 / 執咗成件事假哂的話佢都會say no o家,不過我同個執相姐姐提出要求時都 "冧"下佢先o既,始終人受軟不受硬嘛。我會話 "問下你專業意見吖,我想咁執你估你做唔做倒?" or "你可唔可以盡量幫我咁咁咁執少少呀?盡量啦唔得都唔使勉強o既".....................咁樣講,佢通常都會話 "好吖我試下吖"  / "該冇問題o既" 咁囉。

    回覆刪除