2009年6月8日星期一

租衫記--裙褂

今日去咗上海街睇裙褂。


我唔喜歡cocoon的新潮褂款式,喜愛傳統style。之前做了資料蒐集,講唻講去ESD life的姊妹都係話上海街的"永隆"、"錦發" 或者 "美華"之爭。


去咗"美華"睇先,好多褂放哂o係度,問咗個老闆娘有咩好介紹,佢話 "好難講個喎,自己睇相啦"。我係行外人,真係唔識睇咩大五福小五福有幾大分別。見佢都唔算好so 我,我問低咗就咁租同租頭褂的價錢分別便走了。


再掃落"錦發",呢間賣d嘢雜雜地,門口仲有棉胎同紅白藍膠袋賣o添!! 舖內有二女一男。我問其中一個老老地的阿姐:


"我想睇褂點樣睇?" (因為除了display的一金線、一水晶褂外,乜嘢大小五福、褂王褂后都冇show),佢答我:


"就咁睇囉,唔係點睇!"


哈?! 好..........我答 "我就咁睇,乜都睇唔倒,咁代表你有冇得租褂吖???"


個阿姐又冇嬲我"吉"佢喎,反而態度好哂 (可能受硬唔受軟),話 "咁我俾相簿你睇下吖,嗱...呢件咪xxx,呢件係xxx..........."。


呢間錦發多款過美華,除大小五福外還有中五福,褂王褂后同水晶褂。價錢梗係褂王>褂后>大五福>中五福>小五福,水晶褂便沒有問了。(其實我覺得水晶褂靚o家!)


阿媽之前講過件褂要"勁" d 唔好失禮人,但勁d即金d,金d又會娘d,我煩緊揀乜款之際,變得好helpful的阿姐叫我 "試下啦又唔使錢,試上身我幫埋眼!"


我揀咗中五福同大五福試上身,阿姐攞了客人新造但未攞的褂給我試,一試之下都係中五福襯自己多d,大五福的金絲銀線好似多了點,我覺得老氣少少。helpful阿姐都話 "你著中五福好睇d呀" (都幾老實吖,佢sell我大五福會租得貴些o家)。


到問價錢,呢間貴過美華少少,租$590造頭褂$13xx,我問佢不是頭褂的話,個新淨程度去到邊? 佢取出一件 "for租" 的給我看,真係殘d 囉! d 紅色位退退地,金線位又疏咗dd。我問佢有冇計,我唔想專登用千幾蚊做套淨係早上著一著的褂嘛。


佢就建議我租一些只穿過一兩次的新褂 (原來暗地裡佢地有咁分的),貴少少啦要 $780 (本來$980),佢左摷右摷,終於搵倒件佢所講的 "只穿過一次的中五福" 給我,真係好新淨的,而且上一手個新娘可能都係細細粒,我試上身仲有少少收腰效果o添!


最後都幫襯了錦發這位阿姐,冇再掃落永隆了。阿姐還送了上頭睡衣給我! (雖然我知佢個個都送)


<<我件中五福,冇化妝不show樣 >>


   


<< Fout走了的大五福,把我顯得太老了!! >>



2 則留言:

  1. 我都係租中五福架!
    [版主回覆06/09/2009 23:00:00]YEAH!!! 英雄所見略同!!!!

    回覆刪除
  2. 可以作為參考喎, 我只係落左訂未揀款, 中五福都幾好
    [版主回覆06/15/2009 17:47:00]你咪話纖瘦身型o既,唔好著大五福 / 褂王 / 褂后呀,應該冇咁好睇o家,小 / 中五福夠的了

    回覆刪除