2009年6月1日星期一

阿基的婚禮

昨天是好友基與Fannie的結婚大日子。


天公造美,沒有一點雨水,果然受到"神的恩賜"!


在教堂,我為他們唱了一曲"矢志不渝",好唔爭氣,第一句走咗少少音,好彩打後都唱得不差,佢地好開心呀,我都幾感動,有點熱淚盈眶。


這天還見到將會為我當天拍攝婚禮的freelance攝影師 FRANKIE,佢show咗早上為新人去青衣公園拍下的戶外婚照,真係好好好好有mood呀,果然冇揀錯! 希望Fannie都話我冇介紹錯啦!


晚宴設於黃埔海逸,條迴旋樓梯真係值回票價,最衰掛住打麻雀冇影相呀。


阿基為氹老婆真係花盡心思,自已作曲填詞彈結他,拍埋MV送給老婆,內容雖然睇到我毛管棟,不過呢份誠意真係好可嘉!!


獻唱小組 (saxophone手、司琴、男音、同我女音)



Fannie & Kay致言中....



席前的拍照靚靚佈景



Match-in完上台致謝,Fannie套WG好閃呀!又是Vannesse L.出品...



送99支花? 一定有的了



~~基& Fannie,祝你地幸福快樂!!~~


1 則留言:

  1. 新娘幾靚女咁bor~
    [版主回覆06/03/2009 00:43:00]係呀靚女唻的!

    回覆刪除