2009年6月20日星期六

羅浮宮結婚相--揀衫記(有相)

唻緊6月27號就影羅浮宮呢輯結婚相喇,今日下午去咗揀衫。


原來我個PLAN係兩套都是WG唻的,仲以為係1WG+1EG o添,不過咁樣仲好,因為ZARA o個輯我揀咗好多晚裝款,成輯相感覺唔係好似婚紗相,而家兩件WG正合我意。


個SALES姐姐俾咗4大本相簿我揀衫,要我先揀5件出唻試,佢就會知我鐘意同真係襯我的style是什麼了。我仲諗住花多眼亂實好難揀o添,點知用咗10分鐘便睇哂4本相簿。真係好難揀,因為D婚紗款又舊又唔特別,我都揀唔落手


反正揀唔落手,我唯有揀D我從來都唔會嘗試著上身o既款式唻試下,例如蛋糕裙款、有公主肘的紗裙款、A-line款。(後尾試上身,真係超唔得!!!!)


諗下諗下,好似爭咗d喎? 就係最新o個批 "徐淑敏款"的衫,我上次在尖沙咀店加錢upgrade o個陣個sales話可以揀埋o家。我再問番之下,個姐姐先話 "係呀可以揀o家",先攞出唻俾我睇再補飛話 "我都諗住攞俾你睇o家喇"............車............假到死!!


徐淑敏o個d就真係靚好多,我全部試哂,再加埋之前o係o個4本度揀出唻的,都有試咗成十幾件。有一件小小泡泡地的婚紗我一著便confirm了,個姐姐都話 "呢件係皇牌",有少少a-line感但又有少少鋼紗感,好多人都喜歡。

另外有一件少少酒紅色的徐淑敏deep V A-line婚紗,因為個款好似EG,個sales話D相出到唻兩件衫對比可以大D,以佢o既角度揀呢件同之前o個件泡泡款,咁樣最好喎。我男友都話呢件好靚 (佢好少俾意見o家),但係呢件超大露背 (去到pad pad),個DEEP V 又要真空上陣,我唔係太接受。我問個姐姐有冇D類似呢件但唔係咁大露背的? 咁啱原來徐淑敏款的婚紗真係仲有件露背的A-line款,但個背度有塊透視網紗包一包住,前面的detail位都做得好好,呢件就feel comfortable好多喇!!

最終2件quota都揀哂徐淑敏款。就係o個件小小泡泡地的起鋼A-line,同埋呢件透視露背。

成個過程都唔俾影相,所以冇相睇........

因為我呢d係酒樓coupon再加錢upgrade的平plan,去到尾聲,個sales梗係再諗住殺我一殺啦,sell埋花球、加多套衫、男仔upgrade套禮服.......等等等等.......。我的budget全部奉獻哂俾zara了,真係 "幫佢唔倒",全部say no,不過佢都唔會勉強我。

今日整體唻講,service唔算好高分,而且原來男仔冇衫揀住,影o個日先揀同fitting! 我男友都話 "我彩正式o個輯相唔係揀呢度影,d service唔係好貼心,zara真係好好多!! "

不過我都仲係好期待唻緊星期六的羅浮宮姞婚相,我又要努力我的毛巾操了!!

揀了的泡泡款A-line



揀了的透視露背A-line


   


放棄了的deep v 大露背


 


4 則留言:

  1. 無影到相?
    [版主回覆06/22/2009 10:02:00]唔俾影呀!!

    回覆刪除
  2. HAHA, 我酒樓都送左羅浮宮比我wor, 不過我未join, 我都係因為諗住係zara 度會大出血, 所以我都唔會upgade ga 喇. 不過我仲未諗幾時去join , 我應該都係10月先影ga, 當係係zara 影之前做一次rehersal ma, hehe
    [版主回覆06/23/2009 01:04:00]你想10月影,而家要book o家喇。佢會話你因為只用coupon不upgrade,所以公司制度,一定要閒日揀衫、影相、揀相、睇執相.............同埋成日都話你想影的日子full哂。你10月影其實時間唔夠,佢實叫你加錢趕相否則俾唔切你咁,好多招數o家...

    回覆刪除
  3. YO!
    之後又有靚相睇~~~
    [版主回覆06/23/2009 01:06:00]係呀上CDL wedsite度download落唻,等你地見倒我揀咗咩衫吖嘛

    回覆刪除
  4. 咩佢地咁ga, 佢地上星期話搬鋪, 今個星期先搬好wor,我睇下快d 搞埋佢先 ~~

    回覆刪除