2009年3月30日星期一

試妝(二)

今天又去了顯卓試妝。這是第二次了。


package包了我28次任試,試一試約好幾個星期,一試成2個鐘,其實,邊會想試哂咁多吖......


有了上次的經驗,今天見到化妝師,二話不說把我所做的資料蒐集圖片給她一覽,例如是別人所化過而我喜愛的眼影顏色、我接受倒的妝的濃度、咩髮型唔喜歡(例如徐小鳳型的大曲髮)、咩style唔使試、要重點化好眼部,精精神神咁.....等等。其實這樣係好幫倒化妝師"落筆"的,之前我都擔心咁樣好似干涉咗佢,話哂化妝師都係一個藝術家唻嘛,原來佢地好welcome o家,好過盲摸摸化咗又話唔鐘意但又講唔出唔鐘意d乜咁。


佢首先幫我整頭。由於我頭髮短,佢替我梳好哂向後面便駁一個假髮髻,再做妝。好過上次咁,個頭未set上咗妝先,令到我覺得化濃化淡個妝都好怪一d都唔襯自己而狂say "no"。


由於我一早表明接受倒濃妝,而有相為例,佢一化日妝我便很滿意。我share朋友的經驗說她的化妝師給她"痴"了兩層假睫毛去彌補她的眼腫問題,佢即時為我demo,說我都可以,但要使用不同密度的,制造layer。而眼影色調,她會由淺入深,邊問我接唔接受倒、邊加色,又不時話 "唔舒服要出聲"等,好細心。整體感覺是我 "有求必應",盡量做到我的要求,髮型變化又多,我有5套衫,基本上佢已經示範哂5個髮造型出唻讓我有個概念了。


化咗2個鐘,我都好滿意,confirm了。這次是真confirm,不會反口了。今次有10個



 


4 則留言:

  1. congrats!又攪掂多樣
    [版主回覆04/01/2009 23:00:00]係呀!!好開心,又settle多一樣嘢了。呢個化妝師的手劫幾好呀,唔差得過我介紹你的maggie yeung好多,所以都有"皇天不負有心人"的感覺!!
    現在爭一樣,是婚前檢查。你有冇打算去做呀?

    回覆刪除
  2. 會ga,要幾耐之前做呀?
    [版主回覆04/01/2009 23:19:00]我都唔知呀,咁啱我自己買的保險有女性身體婚前檢查送,但我想做的是同埋老公一齊去驗,看看生bb 會否健健康康o個種,我都唔知應該幾時呀......

    回覆刪除
  3. 你好,
    你個化妝叫咪名,我都會係顯卓選化妝師!
    謝!
    [版主回覆02/17/2010 23:35:00]Hi!! H er name is JoJo. But I dunno is she still cooperated with 顯卓 or not since she has her own studio now la.......
    By the way, Congratulations

    回覆刪除
  4. 謝謝你,我個sales安排了一個有期的MUA,剛巧亦叫jojo,
    因為第一次試妝,有點擔心,自己又唔識評化妝的好壞,
    但現在知道要試個個正是你的化妝師,個心都定d,
    我都要好似你咁,試妝前做d資料搜集!
    [版主回覆02/18/2010 18:36:00]she is good (if "my" jojo is yours one)....just remind you one thing, she is not so "快手", just let her handle you and your 伴娘 la, find one more MUA for your mum and 99 ar.....

    回覆刪除