2009年1月3日星期六

擇日子 for my big day

今天做了一個八婆,同肥佬去了我一個睇開的相士度擇日子結婚。


鎖定是2010 年的冬天時份,約10-12月,讓那位相士在該時段把好日子全揀出來。


她說: 你地兩位都冬天出生,點解唔揀夏天結婚呢?會有利喎....


其實我地都冇乜preferrence,冬天時份只是想多些時間再儲多少少錢,但經佢咁講,我地都轉軚,hehe~


結果佢鎖定8-10月,佢好仔細o家,算了我倆的時辰八字,還有父母的生肖,若是好日子但不太夾我地的生肖或時辰佢都out走,真係盡責過黃大仙d 阿伯好多。


結果,只揀倒2日好日子出唻,還不是星期六日,有點失望。不過她說: 好日子難求,不要執著禮拜幾呢! 咁又啱喎。


現在攞住呢兩個日子,是搵酒席的時間了。


沒有留言:

發佈留言