2009年1月6日星期二

再次睇樓

今日我自己約埋兩個中學同學,文仔同碧茜,呢兩位買樓專家再去睇多次爵悅庭的單位。


因為上一次我已經有一、兩個睇中的,今天主要是讓專家也看看,是否值市價。


我地三人同經紀,只花了15分鐘便睇完。我心中想,可能佢兩個都唔太prefer我揀呢度,所以都冇乜心機睇了。


完成睇樓再去食飯,佢地先話 "唔好揀工廠三寶"啦......


我話咩工廠三寶呀?原來佢地做呢行,出咗名荃灣爵悅庭、立方、樂悠居三個屋苑是"工廠三寶"。地點不好、又是工廠區,所以佢地的會所會整得特別有氣派同完善,去彌補這些不足,吸納番多d人唻買樓喎,但買咗想再放出去便難d了。而由於會所咁靚,管理費相對好貴,真係買咗,住落我就會知好肉痛咁話。


我再講話買咗樓是打算放租一年,一年後自住,諗住有人幫我供一年啦,怎知他們二口同聲說咁樣好戇居喎,有乜理由自己買層新樓回來租俾人住到殘哂,到時又要花錢唻大執咁話,其實條數係一樣,唔會話個租客幫你供樓咁so囉。


我回到家把朋友的comment告訴肥佬,佢諗落覺得又有道理o既,咁即是如果而家睇啱便可買,一買便自己供,咁樣就索性佢自己入住先了。


另外佢又提道: 不用放租一年,你有冇諗過今年結婚呢?


咦................? 我又冇諗過喎,如果真係,我咪淨番唔夠一年籌備囉?


沒有留言:

發佈留言