2009年1月10日星期六

我的新居閃電落實了

事情往往都係估佢唔倒.....


今日,與肥佬的媽咪飲茶,之後於荷里活廣場行下街,見倒有間美聯,肥佬就話不如睇下樓囉。


我心想,睇咩樓啫?星河明居咩?定龍蟠苑先?前者買唔起睇唻得個吉,後者居屋唻我唔想揀囉。覺得都係waste my time,但auntie好想睇下,佢都希望睇中一個我地都喜歡的,咁咪可以住近佢老人家囉。


星河明居睇咗3個單位,梗係靚啦,個個都over270萬,根本是far far away from our budget。


回到美聯簽番d睇樓紙,個經紀話有冇考慮星河明居隔唻個屋苑悅庭軒? 間格同星河明居一模一樣o家,大家一樣咁方便,都係咁近荷里活廣場同地鐵站,爭在這屋苑是夾屋,會所o個d冇咁完善,但相對管理費好平。佢手中剛有一單位,200頭萬,問我地有冇興趣喎。


如果計o係九龍樓,方便度咁good,600呎200萬頭,咁又諗得過呀,即管去睇睇。


上到去,一開門,d裝修好靚,好新,原來上手業主只住了一年多便放盤了,他們當時是豪裝的。而且唔知點解,好似好合眼緣咁,有"家"的感覺。都值得考慮。


當晚,吃過dinner,我約番上次的睇樓專家朋友於即晚再睇一次,讓他評一評。經過一論評估,佢的reply 是"買得過,好抵!"


我叫個經紀再同業主還價8萬,原本諗住佢say no我都會買的了,點知個業主又話 "ok啦!",個經紀話佢都估唔倒!


就係咁,2009年1月10日,6:00pm睇中一層樓,當晚的10:00pm,我便決定買了。


人地話女人買嘢係唔會考慮咁多,但........4個鐘決定買咗一層樓,會唔會癲咗d? 呢一刻我都仲好似發緊夢咁。


最開心的,除了我同肥佬做業主,當然仲有一個便是佢媽媽啦,見佢老人家笑到咁開心,都好o既。


最慘係............我媽一心以為我住荃灣,現在告訴她我一晚之間買了九龍樓,俾佢鬧到狗血淋頭呀!! 我諗佢不是嬲我住得遠咗,因為佢一向都叫我不如住近未來奶奶啦,又有人幫你執下屋又有飯食......


我諗我媽媽是嬲我,一晚之間決定買樓咁大件事,都唔同佢單聲,又怕我俾人呃,我俾佢鬧到由買完樓的興奮感覺 drop到地底,勁sad。肥佬見狀,好勇咁主動打電話俾我媽咪,解釋番成件事,都向她say sorry話冇在落訂o個刻同佢講一聲先。我媽聽到佢咁有誠意咁解釋番,都下咗啖氣了。全靠肥佬咋.....


肥佬,真係一個好老公!!


沒有留言:

發佈留言