2009年1月25日星期日

搵酒席(二)

在ESD life度看過d相,九龍灣淘大間鴻星有高樓底、冇柱、over 28圍可包場的條件,而且打電話去問過我BD那天未有人BOOK,所以專誠同肥佬去實地示察一番。


場地我真的非常滿意呢!而且佢的佈置本身已擺滿玫瑰花,我連decoration都可以慳埋,還有變色的幻彩燈光效果for新人進場用,菜式有保證,而且因為我BD係星期一,每圍仲平收$300蚊,真係好合心意呢!


我同肥佬專登申請咗好多新VISA卡,儲ASIA MILE,可能連honeymoon機票都慳倒家嘛,我地問長可否幫我地hold住個場,visa卡一出便來落訂,個部長好好,反而叫我地唔好落訂住,等到2月份的結婚展才去找他,可以再俾多d優惠我地呢!!


今次鴻星傾酒席之行,真係值100個,大愛!!



 


沒有留言:

發佈留言