2009年1月10日星期六

搵酒席

今日同媽咪老豆一起上昨天才落訂的未來新居度,讓他們過過目。等阿媽度氣再一次降溫。


佢地睇完,眼神話俾我知佢地都幾滿意,都覺得買得幾抵,不過都不忘以責備的語氣再三提醒我搞按揭呢d嘢要小心一些,我同肥佬當然係"知道知道知道" 咁啦!


講開酒席,一向冇乜要求的我阿媽突然說很喜歡聘珍樓。難得佢有要求,我都好開心 (因為我都唔想成個結婚的籌備完全沒有父母的意見),即時同肥佬走去尖沙咀間聘珍樓度視察。


其實菜單、服務、場地佈置、地點.....各方面都好滿意。唯一是這裡只能擺約20圍,再多便要入房睇電視望不了台,咁又唔係幾好。同埋因為這間是高級酒樓,d燈光都偏暗,令人一入唻便覺得好眼瞓、好靜局咁。


其實我想搵一間樓底高,可包場,冇柱的酒樓,最ideal是荃灣的美心皇宮,但full了!西港城大舞台都很靚,但也full了。


再上網search下先..........


沒有留言:

發佈留言