2013年4月12日星期五

阿仔day 3.......可憐bb!

今日是入院第三天,也是出院天,一瞓醒便好期待醫生巡房時批出院!

7:30 推bb俾我,我望下阿b,覺得佢黃黃地,死啦唔知使唔使照燈呢?

唉..........第樣又唔見中,姑娘來量過,真係黃得滯,超咗標呀! bb 要留院!!

9點幾鐘bb就送了落兒科特別護理病房,我估bb照兩日燈,應該星期五出院啦。到了見醫生,他說bb身上、頭上、臉上都生了一些紅點點,但不是一般的胎毒,似是受感染了,所以要抽血看看是什麼,兼打抗生素!

我看到bb手背上的豆豆,無拉拉被吉一針,真的十分心痛!

到了bb day4,我今天要出院了,不能陪伴bb。下午見醫生,他說已有結果了,bb感染了金黃葡萄球菌!! 呢種菌bb出生不會有的,肯定是出世後才會感染到,原因是...............dirty!

oh my god!! 點可能dirty呢?? 唔通呢2日唻探佢、抱過佢的人太多了?

我再想想,因為我覺得bb皮膚乾,我又有支sebamed baby lotion响度,就幫bb塗過! 但支嘢開封了一段時間,平時是我自己用的,唔通用在bb咁delicate的皮膚上就唔得了?

越諗越覺得呢個係原因,哎呀!! 點解我咁多事,咁多手吖!!! 好內疚,在醫生面前爆喊了!

醫生都俾我嚇親,只能安慰我說 "好番咪得囉,我見bb今日的點點都有退到,即係現在的治療bb是受落的,繼續打抗生素,打足7天,就冇事喇!"。

但係醫生嗰句 "出世後先感染,環境太污糟...." 真係令我好自責! 係我把關太鬆懈喇!!

bb要去到4月17號先出得院,今天不能一家三口的回家,都是我!!!

bb,原諒媽咪呀!




1 則留言:

  1. 想當年阿囡都係廣華打咗7日抗生素, 原因不明, 無表面徵狀,但CHECK到感染指數高。
    一隻手仔連住一支芝華力腸咁粗的針筒24小時,一連7日,真係心都實, 我亦唯有日日去醫院餵奶。
    [版主回覆05/03/2013 16:48:03]咁咪同我仔的情況一樣囉....又係感染!
    係呀,見佢吊住支針,隻手甩哂皮,D皮仲有好多血....除番眼罩落唻塊面又有痕 (綁得太緊), 總知就心痛啦!

    回覆刪除