2013年4月4日星期四

1 week to goal!!!

今天寶寶39周正。

踏入 "bb已足月,幾時出世都有可能" 的周數了。

今朝瞓醒真係好有感覺,39..........仲記得1月8號的突然陣痛收縮入院,當時26周+4,醫生怕我早產,又打針又食藥的,26周.....bb一出世就要經歷痛苦,我又哭又怕地捱過咗。

出咗院,1月18日檢查,醫生話我咁樣收縮過,bb係好大可能早產的,叫我小心D,堅持住,起碼要待到BB 32周,咁BB存活的機會較大了。

存活...................呢2個字真係扻入個心度。佢的存活可能就靠佢媽媽未來日子的行為舉止? 我好大壓力。

之後每過一天就數一天,我日日都同寶寶講,你要乖乖住在媽媽肚中耐一點,你未使出唻住架,你未夠鐘呀,陪媽媽不好嗎?

一周一周咁數,到咗32周了,就稍為放鬆了,不過最好仍然是陀到最後,寶寶得到應有的營養、成長。

今天,39周! BB,你好乖,你同媽媽一起成功喇! 媽媽同爸爸都期待緊你出世。

媽媽咩都預備好喇,你要用的、要著的、要吃的、要玩的,全部都READY喇,我要出唻的時候,就通知媽媽吧!


沒有留言:

發佈留言