2013年4月10日星期三

阿仔DAY 2!

 

 

清晨5:30am,就餓醒咗喇,梗係啦,昨晚因為太痛乜都冇食但又用哂所有力生仔了!

食咗少少麵包,躺在床上瞓唔番,摸下變回平平的tummy,諗番起昨天生仔的經歷。阿仔出來了,疑幻疑真的。

7點零鐘,姑娘推BB俾我 (政府醫院便是這樣,會把BB推回給媽媽自己照顧的),我再一次好清楚咁看個仔,似誰多一點呢??

姑娘話BB要飲奶喇,我抱他在胸前,他開始慢慢的吸啜。我細看他,這個前兩天還在肚中踢我的小BB,當時都唔知他長成什麼模樣的,兩天之後就成團棉花糖咁叭在我身上了,他真的是 "最熟識的陌生人",明明跟我有很CLOSE的關係,懷了十個月,天天跟他說話的人,偏偏我又才剛剛認識他,樣子很新鮮。感覺真係好唔現實!

還有,BB獨有的酥味真是好聞!

今天來訪的朋友很多! 可能因為我唔使剪,我能自如地行走,傷口也不是好痛。

如無意外,明天便出得院喇!






THANKS ALL for visit us!


沒有留言:

發佈留言