2013年4月18日星期四

阿仔留院的日子

因為感染,BB結果多住了7天醫院。DAY 10的那天終於出來了。

BB在醫院特別護理病房中的日子,我已經出院,在家中坐月的日子,SUPPOSE就不能走動,但係個心肝寶貝尚在醫院中我又豈會安樂吖。

每天夜晚7-8:00係餵奶時間,雖然辛苦D我都堅持每天到醫院餵佢,我實在太掛住佢啦! 我每日瞓醒就盼望呢一小時,BB樣子日日不同,佢應該收哂水了,唔知變成咩樣? 有冇食奶奶? 佢會唔會食慣哂奶粉唔肯再俾我埋身餵呢?

看到BB,已經唔再需要瞓燈箱,黃疸退了,但手上仍是綑綁住一大嚿繃帶,固定住支豆豆,抗生素就是每天通過這豆豆注入的。一支咁粗的針,打落咁細的手手上,諗番起我都流眼淚! (做咗阿媽係咁)

BB收水甩皮中,成塊面、手、頸都係皮皮,手背上的皮皮因為包住咗繃帶甩唔倒,結成一塊塊的,加上乾咗的血痕,倍感BB受苦! 塊面仲有一個頗深的橡筋痕,係照燈箱帶的眼罩造成的,可能太緊了。

小B,累你受苦了。

會唻餵BB的媽媽/ 爸爸不多,特別護理病房好多時就我一個親自餵食,其他BB都是姑娘搞掂的。不過病房中有5-6個B,姑娘就一個,任由D BB哭得多可憐,也只能等候姑娘姐姐做完一個先一個。我每天7:00 sharply就到,BB吃得準時,可憐隔唻床的BB,我看著他餓得哭到7:30,結果累得滯自己瞓番,都未有得食! 如果我唔唻,我個仔一定都係咁,冇人理! 所以點都好,就算奶奶唔係太贊成坐月中的我出街,我都一定要來,BB自己一個留院已經好可憐,不能還要佢挨肚餓!

BB day 9去看他的時候,發現他的豆豆本是插在左手手仔上的,這天竟然換了右手!! 咁咪即係挨多咗針?! 點解架??!!!!

姑娘話BB自己扯甩咗,所以要再吉過! 都唔知係咪既............! 咁細個點識自己扯甩個豆豆吖,D繃帶綁得咁實!!

我都叫日日可以親親BB一小時,好過我老公了,佢摸都冇得摸!! 我睇得出佢好掛住個仔! 我同佢每晚瞓前會做的,就係睇相,佢只能看每天我餵BB時偷影的相片,摸住張相咁瞓,真係冇誇張架!

出院當天,坐的士後便拍個照whatapps給不能來探出院的老公,我感覺BB在笑啊! 梗係!! 有咩好得過返屋企吖!!






沒有留言:

發佈留言