2012年8月13日星期一

又做番大陸人?!!

做下做下,份工都打咗2個月了。

上回提到,見工成功第二日隨即要返大陸,老闆話 "決定一份工啱唔啱自己,工作性質以外,返大陸廠都係一個關口,不如你早d面對,真係唔適應都可以早d知嘛"。

其實佢唔咁講,我都唔係怕返大陸,係担心你又未同我簽約,就要我返大陸了,如果返到唻你唔用我了,又唔認數,我咪做咗幾日義工囉!! 是關佢個秘書走咗,暫時冇人草擬呢d合約嘢。佢可能睇得出我咁諗,都有話一係佢搵張紙寫行字俾我,簽個名喇。唉,我又費事做到咁肉酸啦。

汕頭我第一次唻,都幾文明,當然及唔上上海北京啦。另一樣好係食嘢好好味! 尤其牛肉火鍋!!

而汕頭廠的同事,好得意,竟然全部都識講廣東話,有部份男o既,唔係好識講,但全部識聽! 我問佢地點解啦,答案係...................... "我地日日都睇TVB o家嘛!!",吹漲!!

呢份工,唔係唔好做,間公司都有錢投資o既,老闆都識得好多門路的人,好多生意,都會學倒好多嘢,第日想轉行,都多範merchandising可以講下,唔使得skincare development咁窄。

唔好係成日返大陸! 我答應做呢份工果陣,老闆話要返大陸但唔經常,1個月返1次叫密o家啦。咁我覺得acceptable囉,有咩工唔使返大陸架而家!

但我想話俾大家知,我返咗8個禮拜工,我有5個半禮拜,都係响大陸的。咁啱有d project跟緊,老闆話 "你真係經典,真係史無前例,從來冇新人會一口氣返咁多大陸!"。

唉....................我覺得係我俾你坤倒啫。睇個勢,d project都唔會停o既,同我同grade果個女仔又鬼死咁鐘意返大陸個喎,比較之下,我唔返咪顯得我好冇責任感囉!

我老公都叫我認真諗下,呢份工係咪真係要做落去,成日返大陸,有咗bb點算? 即刻唔返? 老闆肯唔肯過你呢?

車...............我有咗的話,話鬼知佢啦梗係唔返啦,un成4粒鐘車上去架,點un呀! 而且我一早打算做個零月,就開始o我既寶寶計劃的了,再搵工,又沉淪番落個海度,搵倒又要再捱過試用期,咁我幾時先可以要bb呀! 唔得囉,呢份工我都要頂硬上,而家返多d,第日唔返,我都較為對得住個老闆啦。

so far,回來香港,第一task搵樓,KO! 第二task搵工,KO!! 第三task................................................start!!!!


沒有留言:

發佈留言