2012年6月11日星期一

搵工好難........

樓就租倒了,目前令我忐忑不安的,便是搵工。我以漁翁撒網的方式把CV送出各大小job hunter,係有上去見,不過冇一個有消息,可能skincare development呢d工種都係偏門d。

開頭呢兩個禮拜,都唔担心,仲幾爽o添,日日冇嘢做就攞本書落去嘆STARBUCKS,坐番兩粒鐘,等老公收工去食飯,真係少奶奶生活!

呢排開始,俾D HUNTER講得多,我堅決唔做任何有關MARKETING的工作,真係冇乜好機會。唔係我吊高唻賣,係我真係對市場同銷售好冇興趣,咁都做唔長啦。冇乜見工機會,坐STARBUCKS越來越不安,俾錢買咖啡買得好心虛,都成三廿幾蚊杯架嘛! 覺得自己好冇生產力呀!

唯有考慮轉工種,SOURCE下其他,發現MERCHANDISING原來都好多OPENING,有一間搵緊個要有開發護膚品經驗的,其實我幾乎合,不過我從未做過商務,佢又有意請M grade有經驗底,機會都細d,都照send去啦。

佢又好快有回覆喎,有工見,前幾日上去見左啦,間公司話大唔大、細唔細咁,都有廠房o既,個老闆好開門見山,話佢一方面buy我個人的工作經驗,但我真係冇做過merchandising,我係咪真係有興趣呢? 叫我返去考慮下先,如果想試下的話,下周再上多唻公司一次,同負責呢個部門嗰個女仔見一見問清楚工作性質喎。

目前又冇其他機會,又糧咗地成個月,老實講我當然願意再上去摸下佢個底啦,如是者今日再去咗一次,見倒果個女仔。

呢個女仔同我apply果個post係一樣position的,其實,個老闆呢個安排都怪怪地,人地唔多唔少一定對我有點敵意啦! 請件 "o靚" 俾自己使換下就話啫,請個一樣咁高咁大o既,點我又唔係,佢點我我又唔"gur",最衰係呢個人冇MERCHANT經驗都可以同自己一樣GRADE果度唔妥嘛。

be honest,呢次見面,個老闆向佢強烈地express咗對我有興趣,就睇下呢個女仔肯唔肯同我夾喇的感覺 (真係,盲o既都feel倒)。個女仔可以點? 認同我又做唔出,踩低我佢又唔知搵咩原因,我諗佢冇辦法表態。結果個老闆咪同我開價,面試成功囉。

雖然搵倒工,不過我離開嗰刻,都冇開心感覺。因為,佢問我係咪即時返得工,咁我係o既,都冇諗過佢叫我第二日即刻返,仲要,返大陸。仲要..................stay 4日。

因為間廠在汕頭,搭車上去成4個鐘,上親去便stay數天。又係呢句啦,鬼叫我冇第二個chance咩,所以應承咗。但約都未簽,都唔知會否呃我上去賣器官。唔係我個人一向比較硬淨,成日都有 "自己一個去天津打工都試過啦有咩難倒我!" 的心態,都真係唔會即時答應。

就當上去睇下間廠咩料先,唔啱做咩唔做囉。

唔.....................都算係,搵倒工了。


沒有留言:

發佈留言