2012年8月18日星期六

1st Ultra Sound....

因為剛剛在汕頭回來,被同房的同事傳染了咳嗽,令我都咳足幾晚! 剛發現有了小生命,我這樣咳落去會否"chok"親佢呢? 好担心,一瞓醒,立刻找醫生睇。

因為只想取點藥食,就只上網找了一個近屋企附近的。

掛了號,同姑娘說了我自己驗過証明有了b,但咳得好厲害想攞d藥,姑娘極力叫我不如照下超聲波,睇下個胚胎著咗床未。

我問了朋友,都說只驗尿其實出到唻個結果都唔係好踏實,最好都係照一照。咁都好,我都想見下佢。

塗上啫喱於肚面,支棒在我肚腩游咗幾下,醫生說: 見倒喇! 好清楚呀,6周喇!

我都見倒喇,而家佢6 w,醫生話有1.67cm大。哎呀,我個寶寶呀!

其實佢現在只是一團組織,還未有任何器官,醫生叮囑我開始要食supplement,我早於6個月前已有吃葉酸的習慣,現在要加其他vitamins同minerals了。

2周後,再唻照過,應該可以看到bb心跳了。

好期待,但好担心自己會唔會做得唔好,咳得太勁,影響力倒佢。原來,真係會有d抑鬱 o家,又會過份担心,我一定要時刻放鬆心情先得!

期待8w...............................................


沒有留言:

發佈留言