2012年8月21日星期二

朋友真係太重要喇!

正所謂 "有了小寶寶,搵好醫生要趁早"!

話哂我一d經驗都冇,雖然只有剛剛6周大,我都將呢個秘密分享俾一個朋友,大丹狗知!

因為佢之前做賣藥、而家賣奶粉,成日行街sell 診所,識落一班姑娘及醫生,同埋最緊要佢生過,我記得幫佢接生的醫生又平又好。我梗係要問佢取下經啦。

大丹狗好戥我高興啊,佢係第一個向我講 "恭喜哂" 的人,嘻嘻!!

好多人話,政府私家都要排,經濟條件許可當然對自己好d去私家醫院生啦 (我實在聽過好多朋友在政府醫院的經歷,驚!!),但政府的設備就好d,touch wood有咩異常情況都係入政府,價錢又唔貴。

政府我後來排咗廣華,不過好變態呀!! 要11月先有第一次產檢睇! 到時都5個月大啦,OMG!! 不過排廣華都係以防萬一,我主力都係想靠個私家醫生。

大丹狗當年看的私家是張國良,經驗好老到,收費真係好優惠,但絕不是平嘢冇好,我8月19日打電話預約時間,姑娘問 "第一 次睇?",我答係啦,佢話 "排到出年一月喎!"...............

吓.........................!! 簡典線呀...........?!

我都照約咗先啦,再打咗電話俾阿狗話佢知,佢聽倒後話我問下喎。

過咗一陣佢又打唻,話幫我搞掂咗呀!! 可以在一個月後、9月19日就有得睇啦!! 是關佢同個姑娘好熟!幫我插咗個位,嘻嘻!!

跟阿張醫生,我日後係一定要在法國醫院生的,都好,好近我家。

9月19應該係10周半了,9月21日係結婚三周年,預先見倒BB真係好喇,真係一份好好的禮物,我好期待呀!!


沒有留言:

發佈留言