2009年4月23日星期四

Pre-wedding photos final fitting...奇妙!

剛從ZARA回來完成FINAL FITTING,有時上天的安排,真係好奇妙!


點解咁講? 話說我在揀衫當日,因為d款式唔合自己style,晚裝o個2件,有一件揀咗隻色超搶眼的桃紅色,其實我唔鐘意o家,但拖咗好耐,又見冇乜得好揀,所以要咗。回到家想完又想,好後悔呀!後悔自己貪求其而揀咗一件根本唔鐘意的晚裝!!


我都諗埋d衰主意o家喇,諗住.........fitting o個陣屈機話試o個陣個feel冇咁差,現在真的好唔鐘意迫佢地轉俾我。但都覺得自己最後都會做唔出,安慰定自己,桃紅色可能影出唻都幾好呢咁..........


點知,世事無奇不有,個sales攞d衫出唻,我見唔倒桃紅色o個件喎!! 原來,另一個sales姐姐替她mark低我揀咗的衫的code,但佢mark錯咗,冇mark到桃紅o個陣,mark咗我fout咗的另一件。個sales即刻話 "得得得! 而家幫你即刻改,好快!!"。


我成哂機話 "洗都冇洗過,我唔要呢件",即時揀過一件晚裝 (奸!!)。再看看所有款式,今晚返咗幾件當日冇的款 (可能當日外借咗出去影相未返啦),有一件deep V大露背、漸變紫A-line,個V位鑲哂石的,又搶又靚,我即刻就試咗。因為個sales都唔好意思搞錯咗d我衫,都好冇所謂由我轉。


最後都揀咗呢件deep V紫呀! 真係好靚,留唻影夜景一流!!


本來,我還在囉囉攣要穿一件不喜歡的衫去影最緊要的結婚相。無端端到final fitting呢一刻,個天都係幫我settle咗呢件事!!真係好奇妙!!


撐我的話,希望明天影相,一滴雨都唔好落啦!!! 拜託拜託!!!


沒有留言:

發佈留言