2009年4月12日星期日

結婚相揀衫

昨天去了ZARA度揀影結婚相那天的衫。


目標係2 婚紗、2晚裝。ZARA出名衫靚,諗住死啦,實要做好多決擇!


原來唔係囉,ZARA不算多選擇,而且多A-line,我著A-line最鬼唔好睇的了,都係集中鋼紗款。不過話哂影結婚相,始終著A-line係飄逸d,又唔知應該揀乜顏色好,揀到好頭痛。


最後揀咗一件古典宮廷式婚紗,不是純白色的,帶少少米黃,款都好靚o家,希望影出唻都靚啦。另一件是吊帶款式的婚紗,白少少,但都不是好雪白的婚紗,而且2件都是落鋼的,我係影外景相,不知會否不太夾呢? d 姐姐就話吊帶o個件可以唔用鋼,叫我放心咁話,但我都係擔心中...........


晚裝方面,揀了一件非常deep V的幻彩藍,另一件桃紅到爆、少少A-line feel的晚裝。2件都不落鋼紗著的,開頭d姐姐攞咗d鋼紗款色唻試穿,靚就靚o既,但不適合出去影相囉,適合擺酒著多d。揀呢兩件都唔係非常心頭好唻o家,不過揀無可揀咋。


ZARA的衫,大部份不適合著girgle,只可著nude bra,佢叫我買埋,佢話佢地d nude bra好嘢唻o家喎,我自己本身都有,我唔覺得有咩分別,佢賣$650蚊,我買o個陣$100蚊,冇o係佢度買埋呀,不過佢地d sales一o的都唔hard sells o既。


不過有d意外o既係,之前話我個plan係星級化妝師替我化妝跟住有化妝師成日跟住我家嘛,昨天個負責人才clarify,星級o個個是在studio幫我化好妝,便不會跟我出去了,跟我出去的是一個助手,但不會轉妝只會補妝。如果想找他們的化妝師跟出去,便要加$1000蚊,星級o個個就加幾多錢都不會出去的了。我覺得呢度有d搵笨囉,我有4套衫,化咗頭一個妝,之後全都靠補妝,連頭髮造型都唔轉,有乜可能吖,即係局我一定加錢啦,化妝師點可以唔跟住全日吖,最後唯有就範囉。


佢地另外有花球套餐,$880蚊有花球+鮮花頭飾+男仔的襟花,花球有約10個款可以揀,都好靚o既。雖然自己影相前一天去旺角搞掂都得,但最後都係費事煩喇,join埋啦。


而家,個plan已經由 $8999 加咗 $1000化妝師再加咗$880蚊花球,over咗$10000了。聽講,幫我操刀o個個星級攝影師的功力,足以令d新人o係揀相o個日死得好慘o家,唔知我會唔會咁死呢?!


這天的評分是,睇埋影出唻好唔好先講啦。


4 則留言:

  1. 冇試衫相睇o既?!
    我星期三就去台灣星期四就影啦~由一d都唔緊張變得開始緊張同期待啦~弊在我都冇減過肥...都唔知影出呢會唔會肥嘟嘟...
    上次我o係大6影時都揀咗一件近似你話"米黃"的wg,我覺得影室內都幾好ga~
    咁你有冇得揀外景呀?會去邊度影呀?你個package有幾多張相ah?
    [版主回覆04/13/2009 17:29:00]ZARA唔俾影相o家,本先我都想影低。
    我成個package都係影外景相的,出發前會在佢studio度影少少。外景地點是我選擇的,我話去邊佢都會去,但同佢開咗會講咗我mainly想攞個feel係自然,一定要影花海同海灘,一定不影中環夜境,佢會幫我plan的了。我堅持要去的是大埔海濱公園影花,其他都冇乜所謂,fullfill倒"自然景"便可以了。
    我呢個月24號影,我而家減緊手臂,因為試衫o個陣見倒自己對手臂鬆到死。而家得番十幾日,都係盡人事o家咋.....

    回覆刪除
  2. 你都咁勤力,我死梗啦~~~~~
    琴日去返攝影公司度,我係咁問...會唔"執"相,佢話唔多(因為會好假)但佢話攝影師一定會就晒角度喎!我而家好驚呀!自己又too lazy~而呢幾日又冇時間做運動了...
    你唔鍾意中環夜景?其實都ok ah~大埔海濱有咩花影呀?
    [版主回覆04/13/2009 18:03:00]o個度有個花圃,就下角度都有d坐o係成大塊花田的感覺o家....要影花一定去呢個公園的呀!
    我個攝影師都好唔鐘意執相o家,但佢話你地要求咁梗會執o既.....我都係想佢就下位唔好影到對手臂咁肥咋! 同埋tune下d色囉。
    影中環夜景,我覺得o個兩個主角要係型人先carry倒o個種feeling,唔係成件事好易娘哂o家,我就唔係好鐘意囉....

    回覆刪除
  3. Angel Leung 婚禮統籌及婚禮司儀2009年4月14日 上午7:02

    恭喜你們﹗
    無論是程序表、時間表、拍照安排、與酒店 / 酒樓配合、進場儀式、遊戲及道具、全晚的音樂、晚裝與晚宴的時間配合等等,我都會逐一花心思為你準備,讓眾多親朋好友一同慶賀你的大喜日子,令你擁有一個難忘而獨特的婚宴。
    http://hk.myblog.yahoo.com/mc-angel
    婚宴司儀及統籌 Angel Leung

    回覆刪除
  4. 請恕冒昧 , 希望妳也可看看我的作品 .
    http://www.rhythmwedding.com
    如打擾了妳 , 請原諒 .   花球 Rhythmwedding
     

    回覆刪除