2009年4月6日星期一

果酸換膚....代價!!

上星期試了生平第一次的果酸換膚療程。


都唔係專登想做,只是買埋買埋的facial月票半年都唔用一次,諗住一得閒去便做過一次抵幾次的勁treatment,補補飛。


可能我的皮膚薄得滯,即使是"入門"級的輕怡劑量,都頂唔順,做完咁多日,甩皮甩足咁多日,又易損,整到現家花臉貓咁,好多印。又話做完塊面會滑好多,我覺得都係差唔多啫,真係死蠢。


唉.......4月24號便影結婚相,睇唻要做d勁勁漂印mask,搞番白塊面,唔係實好唔上妝喇....


大笨蕉 大笨蕉 大笨蕉 大笨蕉.......


2 則留言:

  1. 好返未呀?
    你O係樓下o個間做?
    [版主回覆04/09/2009 17:59:00]唔再甩皮了。損咗而留下的黑色印仲o係面上,我現在成支美白精華當爽膚水咁塗,加倍去印呀要!!
    在樓下o個間做呀,唔係做得差o既,係我唔醒起自己皮膚薄唔應該經歷果酸的考驗啫.........

    回覆刪除
  2. 果酸真係唔可以亂試~我諗如果我都會"負荷"唔倒~
    我早1個星期都爆瘡呀~好驚呀!

    回覆刪除