2009年2月25日星期三

租衫記--媽咪篇

今日同媽咪去試衫。


去到顯卓,媽咪衫的款式不多,得廿零件,d款有d娘,又唔係好大件 (我媽媽都係肥肥的身型),試咗成五、六套,我媽都皺埋眉咁,心知不妙。


後唻sales姐姐偷偷地攞咗佢一個客度身訂造的一套全新絲絨重釘工晚裝出唻,俾我媽媽試。佢話係個客訂造剛送到,佢本人都未試o家,不過見我媽的身型相若﹐偷偷攞唻俾我媽媽試穿。


一穿之下...............果然貴嘢係好睇d! 雖然偷咗步試人地的衫,都唔理喇即刻confirm......................不過................盛惠$1700大元!!


唉....我自己的一套都係$600蚊,真係一套抵三套!!


不過,媽咪衫係我最心煩的一個item,咁快搞掂咗....我都開心,最緊要媽咪都好鐘意套衫


遲下同未來奶奶又上過去,希望佢睇得啱平果d....唔使我咁破費啦!!


媽咪套衫...........



沒有留言:

發佈留言