2009年2月14日星期六

行婚紗展(二)

今天再同肥佬行一次結婚展。


第一站---鴻星訂酒席


其實一早決定好,只係今天才去落訂,原因是在expo落訂d優惠更多。九龍灣鴻星個場好靚,樓底好高,decoration都好好,根本唔使自己再找decoration公司去做。今日expo仲多送我鴻星今年自己出品的嫁女餅,慳番不用過大禮時自己去榮華買了。我俾5個佢。


第二站---PN wedding ring


我地用好科學的方法在云云咁多對戒指中選出最愛,真係多謝PN個sales姐姐。雖然OUT-BUD,但既然係用咁科學的方法選出來的,我同肥佬都好滿意,我俾5個佢。


第三站---ZARA BRIDE


今日比昨天多人,老闆娘一見到我就認得 (梗係昨天同個FRIEND在這裡傾太又拗倒勁多JETSO,化灰都認得),肥佬再嘗試傾多少少優惠返唻,但都唔成功,老闆話 (普通話) "所油可以鬆的東師疑經忌她喇" !!


不過,肥佬今天發現了一樣我沒有留意的地方.............是......................他們影外景是不包車的!!! 我要自己預備定一部七人車仲要有司機........再唔係佢地幫我安排但$180一個鐘。雖然計落即使加1800蚊再租車我都係好甘願 (因為個PLAN還是好抵),但又一次俾肥佬話我極度唔細心,我俾自己5個!!


第四站---顯卓


今天只是帶肥佬看一看D衫,同埋俾錢。今天再去,個SALES姐姐認得我返唻幫襯,送多咗一件衫(而家$3680/6件)俾我呀! 我還JOIN了她們的化妝。其實我揀MUA都好picky o家,但聽佢地講下講下,話只要JOIN了PACKAGE便可任試任揀,顯卓有28個MUA,咁我應該點都揀到個好o既,咁不知不覺便join咗。

而家有少少擔心,始終未見過佢地的作品。佢地的MUA都唔係平o家,又不會FREE媽咪同奶奶妝,但都算啦,因為行咗好耐,個人有D攰,都冇乜氣力再諗嘢。而家諗諗下,有少少覺得MUA呢PART衝動咗。租衫我俾4個,MUA.....我俾2個,希望試妝後唔同感覺啦。


第五站---專業制作


婚禮攝錄公司。平囉...但影SNAP一般。睇過咁多咁多間,冇一間贏倒freelance FRANKIE C.,佢影SNAP好好,唯一唔知佢影VIDEO同團體照的拍檔點樣。我諗緊,一係JOIN專業制作的1P+1V (話哂做慣做熟),再搵FRANKIE影SNAP,咁係最好的,但TURN OUT條數會多使幾千蚊。諗唔掂,所以EXPO冇JOIN到任何攝錄公司。


行咗6個鐘,太攰了,走咗。今日搞掂了婚戒、酒席、PRE-WEDDING、租衫、MUA,仲差婚禮攝錄咋,GOOD!


 


沒有留言:

發佈留言