2009年2月22日星期日

婚禮籌備---試衫記

顯卓試衫


前幾天去了試婚紗同晚裝,非常滿意。試咗4個鐘,一d都唔覺攰,sales姐姐又非常熟手,我起碼換了2-30套。我自己揀咗好多件試穿之餘,佢覺得靚同認為中我心水的也會主動地推介給我,一點也不求其,讚!


顯卓有好多衫,我當時在expo join,看過相簿,已經唔會擔心冇乜衫揀,只係怕看中咗的已經俾人mark咗啫。好在當天我都可以全部試哂之前在相簿睇中的心水,亦都mark倒,又完成咗一件事了


以呢個價錢、呢個質數、呢個件數、同埋快快手手、唔hard sell、冇黑面的service,今次俾.......10個


     我最愛的一件


    敬酒的選擇


   簡簡單單送客款,還在考慮中


    呢件好搶眼的,都是考慮中


    MY Wedding Gown.....


 


沒有留言:

發佈留言