2012年5月16日星期三

租倒樓喇

終於租倒樓喇! 仲要係奶奶住開的屋苑,總算完成一大任務!

個單位响奶奶隔唻嗰座,同一樓層 (好穚!),間屋都幾四正,幾大有690呎,好多傢俬都包咗喇,而且上一手租客住得好乾淨,連廁所的抽氣扇都冇塵的,讚!

5月4日睇,就決定咗喇,5月12日交樓,好在我唔使返工 (actually.......係冇工返),清潔咗2日,搬傢俬又搬咗2日,按我勤力的進度我諗呢個weekend可以入去住了!

不過唯一估佢唔倒,個業主話,一年死約之後,極有可能收番間屋,因為佢想生仔返唻住,除非佢未能成功啦!

頂佢..........................................

我又係諗住生B,先租呢度近住奶奶,都諗住2-3年o家,如果佢收番,可能响我陀B的時候佢就要收番,我又再搵地方,到時籮咁大個肚搬嘢又幫唔倒手,你話煩唔煩吖!

我同老公講,個業主同我地講佢一年後有意收番間屋時,心裡有一絲諗過 "咁我希望你唔成功喇!",不過將心比己,太惡毒喇唔可以咁諗o既!

點知我老公話................................"我响個心裡面已經諗咗好多次啦喎!"

哈哈.............!


2 則留言: